Opel je pripremio novu Corsu, i to prvi put s tehnologijom hibridnog pogona od 48 V. Sustav sadrži litij-ionsku bateriju koja se automatski puni u određenim uvjetima vožnje. Tu su i dorađeni trocilindarski benzinski motori, obujma 1,2 litre i snage 74 kW/100 KS i 100 kW/136 KS. Oni su posebno razvijeni za hibridnu primjenu. Motori su povezani s novim elektrificiranim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa te dvostrukom spojkom. Naravno, tu je i električni motor snage 21 kW/28 KS.

Tehnologija hibridnog pogona od 48 V jednostavna je za korištenje i jamči učinkovitu, zabavnu vožnju pa je idealna za Opel Corsu. U usporedbi sa sličnom neelektrificiranom Corsom nova Corsa Hybrid može uštedjeti skoro 1,0 l/100 km goriva (približno 15 posto). Kad govorimo o klasičnom pogonu mislimo na benzinca obujma 1,2 litre upregnutim automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa. Kad govorimo o Corsi Hybrid mislimo na verziju snage 74 kW/100 KS. Naravno, ona je opremljena s tehnologijom hibridnog pogona od 48 V.

Neovisno o tome trebate li rezervne dijelove ili opremu za svoj Opel ženin Renault, prava adresa je Auto Krešo. Na jednom mjestu možete pronaći sve potrebno Pored brojnih dijelova, poput raznih ulja, filtera, diskova i kočionih obloga, svjećica te antifriza tu su i gumeni te tekstilni tepisi, ali i ‘sitnije’ stvari poput metlica brisača kao i kozmetike ili pak automobilskih guma. Sve to možete pronaći u prodajnom asortimanu Auto Kreše.

Tijekom svakodnevne vožnje po gradskim i seoskim cestama, benzinski motor i električni motor rade zajedno ili odvojeno kako bi optimizirali potrošnju energije i performanse vozila. Koristi hibridnog sustava prvenstveno dolaze do izražaja u gradskom prometu. Električni motor također omogućuje potpuno električnu vožnju Opel Corse do udaljenosti od jednog kilometra. Tada je dovoljan niski okretni moment (npr. manevriranje ili vožnja brzinom manjom od 30 km/h u gradskom prometu) pa elektromotor pomaže benzinskom motoru pri ubrzanju, npr. pri kretanju iz mirovanja. Benzinski motor prestaje raditi tijekom usporavanja. Tada električni motor djeluje kao generator i puni bateriju hibridnog sustava od 48 V. Baterija također pohranjuje energiju koju rekuperira sustav regenerativnog kočenja.

Nova Opel Corsa s hibridnim sustavom od 48 V pogodna je za vožnju u gradskim i prigradskim prometnicama. Najsuvremenija tehnologija iznimno je dostupna i jednostavna za korištenje. Također će se svidjeti kupcima koji prvi put žele doživjeti užitak vožnje na električni pogon bez potrebe za punjenjem iz električne mreže.

Kompaktna hibridna tehnologija od 48 V nudi još neke značajke. Tako nova generacija benzinskih motora s tri cilindra zadovoljava zahtjeve standarda za emisije Euro 6.4. Motori od 74 kW/100 KS i 100 kW/136 KS postižu najveću snagu pri 5500 o/min i daju najveći okretni moment od 205 Nm ili 230 Nm pri 1750 o/min. Novi motori primjenjuju Millerov ciklus radi optimalnog izgaranja i učinkovitosti rada. Ovaj termodinamički ciklus omogućuju turbopunjač promjenjive geometrije. Upravo on poboljšava performanse pri niskom broju okretaja i promjenjivi vremenski razmaci aktivacije ventila.

Novi elektrificirani mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa i dvostrukom spojkom također je posebno prilagođen za hibridne primjene. Kraće promjene stupnjeva prijenosa bez prekida okretnog momenta omogućuju udobniju vožnju. Kućište mjenjača također sadrži električni motor, pretvarač istosmjerne struje i upravljačku jedinicu motora (ECU) čime se optimiziraju veličina i masa pogonskog sklopa i osiguravaju vrhunske performanse. Sinkroni elektromotor s trajnim magnetima, integriran u kutiju mjenjača, proizvodi vršnu snagu od 21 kW/28 KS i najveći okretni moment od 55 Nm.

Elektropokretač s remenskim pogonom koji pokreće hladni benzinski motor u kombinaciji je s električnim motorom. Elektropokretač također ponovno pokreće motor brzo i neprimjetno tijekom vožnje. Ispod prednjeg lijevog sjedala nalazi se litij-ionska baterija od 48 V s iskoristivim kapacitetom od 432 Wh. Navedeno mjesto ugradnje baterije ne samo da pospješuje optimalnu raspodjelu mase radi dobre vozne dinamike, već omogućuje zadržavanje punog obujma prtljažnika. Dvije električne mreže. Niskonaponska mreža od 12 V koja napaja opremu automobila (npr. električni podizači prozora, sustav za informiranje i zabavu) i mreža od 48 V za napajanje hibridnog sustava.

Hibridni pogon od 48 V zaokružuje bogati asortiman pogonskih sklopova nove Opel Corse. On obuhvaća potpuno električne, hibridne i iznimno učinkovite motore s unutarnjim izgaranjem. Tehnologija hibridnog pogona također unaprjeđuje Opelovu elektrifikacijsku ofenzivu. Tako brand s munjom planira nuditi barem jedan električni model s baterijom u svakoj obitelji svojih automobila do kraja 2024. godine. Svaki novi Opelov model bit će potpuno električni od 2025.

Važno je znati! Nebitno trebate li autodijelove, gume, metlice brisača ili pak tepihe, odnosno tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla, za automobil svoje punice ili prijateljice prava adresa za sve to je Auto Krešo. Isto tako, treba znati kako se svi dijelovi i oprema mogu naručiti i putem našeg webshopa, ali i fizički u poslovnici. Potražite nas na dobro poznatoj adresi poslovnice Auto KrešeDragutina Golika 14.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)