Kompaktni Jeep Avenger prvi je model iz portfelja sposobnih, potpuno električnih vozila dimenzija prilagođenih europskom tržištu, koji je ključna komponenta u globalnoj strategiji elektrifikacije marke koja želi postati vodeći svjetski proizvođač SUV vozila s nula štetnih emisija. Dizajniran i izrađen od prvog dana kao ravnopravni član obitelji vozila Jeep, Avenger ima DNK marke Jeep umetnut u kompaktnu SUV karoseriju te jedinstvenu kombinaciju sposobnosti, elegancije, funkcionalnosti i svu potrebnu sofisticiranu tehnologiju da zadovolji potrebe svih potencijalnih kupaca.
Avenger se proizvodi u energetski iznimno učinkovitoj tvornici Stellantis u Tychyju u Poljskoj i novi model u osnovnoj opremi ima sustav SelecTerrain i sustav za pomoć pri kretanju nizbrdo, izvrsni pristupni i polazni kut te izvrsnu visinu od tla, što ga čini najsposobnijim modelom u segmentu. U pogledu elektrifikacije, Jeep Avenger opremljen je električnim pogonskim sklopom nove generacije od 400 V, s novim elektromotorom, adekvatnim mjenjačem i novom baterijom. Upotrebom kabela 100 kW na istosmjernu struju na javnim stanicama za brzo punjenje, dovoljnom mu je 3 minute punjenja za prelazak udaljenosti od 30 km. A ako se puni 24 minute, to je dovoljno da se baterije napune s 20 do 80 % razine napunjenosti.
Neovisno o tome trebate li rezervne dijelove ili opremu za svoj automobil prava adresa je Auto Krešo. Pored brojnih dijelova, poput raznih ulja, filtera, diskova i kočionih obloga, svjećica te antifriza tu su i gumeni te tekstilni tepisi, ali i ‘sitnije’ stvari poput metlica brisača kao i kozmetike ili pak automobilskih guma. Sve to možete pronaći u prodajnom asortimanu Auto Kreše.
Novi Avenger utemeljen je na pristupu ‘funkcionalnog dizajna’, s upečatljivim i smislenim elementima koje marka upotrebljava, a u okvir kojeg forma zadovoljava namjenu proizvoda. Razvijen da zadovolji specifične potrebe europskih kupaca, novi Avenger kompaktni je SUV koji je, sa samo četiri metra duljine, našao svoju poziciju u brzo rastućem segmentu B-SUV vozila, drugom najvećem europskom segmentu u pogledu volumena. Novi Avenger dolazi kao prirodni nastavak nakon modela Jeep Renegade 4xe, koji se također nalazi u segmentu B-SUV vozila, ali u potkategoriji vozila veće snage i većih dimenzija.
Ovaj je model dragocjen i privlačan izbor za sve one koji žele alternativu s nula emisija marke Jeep, modela koji se razlikuje od klasičnih modela iz njegovog segmenta. S novim modelom Jeep Avenger želimo proširiti postojeću bazu potencijalnih kupaca, a cilj su nam ljudi koji vode aktivan život i traže vozila novog dizajna koja im to mogu omogućiti, kompaktnih dimenzija i s prostranom unutrašnjosti.
Jeep Avenger opremljen je električnim pogonskim sklopom nove generacije od 400 V, s novim elektromotorom, adekvatnim mjenjačem i novom baterijom. Zahvaljujući velikoj snazi i okretnom momentu, uz specifičnu kalibraciju električnog pogonskog sklopa, novi Avenger nudi uživanje u vožnji bez kompromisa, kako po asfaltiranim tako i po neasfaltiranim površinama. Nova generacija električnog pogonskog sklopa od 400 V prva je takve vrste, a na tržište će je plasirati tvrtka Emotors, tvrtka nastala udruživanjem tvrtki Stellantis i Nidel Leroy-Somer Holding. Pogonska snaga iznosi 115 kW, što odgovara 156 ks, maksimalni okretni moment je 260 Nm, a omjer redukcije 8,69.
Nova baterija od 54 kWh, koju također proizvodi Stellantis, nudi visoku razinu energije i izvrsni omjer između nazivne i iskoristive količine energije. Da budemo precizniji, paket baterije sačinjava 17 modula i 102 ćelije, rabljena tehnologija je litij-ionska NMC 811, zajamčen doseg iznosi 400 km u ciklusu ELTP odnosno 550 km pri gradskoj vožnji. Baterija gotovo uopće ne utječe na električni sustav jer je iznimno kompaktna i smještena ispod prednji i stražnjih sjedala i središnjeg tunela. Osim toga, dodatno je zaštićena velikom visinom vozila od tla i zaštitnim pločama podvozja, a njen otpor u slučaju udarca veći je od propisanog u većini strogih propisa.
Punjenje novog modela Avenger iznimno je jednostavno. Upotrebom kabela 100 kW Mode 4 na istosmjernu struju na javnim stanicama za brzo punjenje, dovoljnom mu je 3 minute punjenja za prelazak udaljenosti od 30km. A ako se puni 24 minute, to je dovoljno da se baterije napune s 20 do 80 % razine napunjenosti. Budući da korisnici u Europi u prosjeku prelaze 30 km dnevno, vrlo je vjerojatno da će se vozilom moći koristiti više dana bez punjenja. A u međuvremenu, uz pomoć kabela Mode 3 od 11 kW na izmjeničnu struju, ako ga priključe u kućni punjač Wallbox ili na javnoj stanici za punjenje, svoj automobil mogu nadopuniti (od 0 % do 100 %) za 5,5 sati.
Jedna od najvažnijih stvari za Jeep SUV jest njegova sposobnost, što danas uključuje više ekološki pristup zahvaljujući hibridnoj plug-in tehnologiji 4xe i električnim pogonskim sklopovima. Novi Avenger prvo je vozilo marke Jeep s pogonom na prednje kotače i sustavom SelecTerrain i sustavom za pomoć pri kretanju nizbrdo u osnovnoj opremi, izvrsnim pristupnim i polaznim kutom te izvrsnom visinom od tla, što ga čini najsposobnijim modelom u segmentu.
Sustav Selec Terrain ima šest načina rada: Normal za svakodnevnu vožnju, Eco za veći doseg, Sport za više zabave pri vožnji, Snow za maksimalnu trakciju po ledom prekrivenim cestama i stazama, Mud za optimalne performanse po blatu i bolje držanje ceste te Sand za smanjenje rizika od zaglavljivanja na pjeskovitim podlogama. Konstrukcija vozila doseže najviše moguće razine kompaktnosti, bez negativnog utjecaja na prepoznatljive značajke vozila marke Jeep.
Novi Avenger dugačak je 4,08 m, što znači da je 16 cm kraći i 13 cm niži od modela Renegade. Ima kratki prednji i stražnji prevjes, što dodatno pogoduje njegovim proporcijama. Osim toga, izgleda robusnije zahvaljujući većim kotačima, koji su zapravo neočekivano veliki za vozilo takvih dimenzija. Zahvaljujući kombinaciji kratkih prevjesa i velikih kotača, Avenger nudi najbolju visinu od tla u kategoriji (200 mm) u svim inačicama te izvanredni pristupni (20°), prijelazni (20°) i polazni (32°) kut, što je ključno za vožnju po neasfaltiranim cestama, ali i korisno za gradsku vožnju kod, primjerice, u višekatnim garažama sa strmim etažama.
Avenger je također vodeći u segmentu B-SUV u pogledu sigurnosti zahvaljujući čitavom nizu sustava i uređaja nove generacije. Ima sustav autonomne vožnje razine 2, koji automatski podešava brzinu i putanju vozila, koristeći se pritom prilagodljivim regulatorom brzine i sustavom za centriranje u prometnom traku. Tako automobil ostaje na sredini prometnog traka i na sigurnoj udaljenosti od vozila ispred kako bi se osigurala bezbrižna vožnja. Osim toga, sustav autonomne vožnje razine 2 uključuje sustav za pomoć pri vožnji u prometnoj gužvi (eng. Traffic Jam Assist) kako bi vožnja ostala opuštena i ugodna čak i kod velikih prometnih gužvi.
Novi model također ima sustav za prepoznavanje prometnih znakova, koji detektira i raspoznaje prometne znakove, sustav automatskog kočenja u slučaju nužde s prepoznavanje pješaka i biciklista, koji usporava vozilo sve do potpunog zaustavljanja kad treba izbjeći sudar (ili ublažiti njegove posljedice), ima i sustav za otkrivanje pospanosti vozača, koji upozorava kad umor vozača počne utjecati na njegovu pozornost, sustav za nadzor mrtvog kuta, koji prati vozila u mrtvom kutu vozača, sustav za pomoć pri zadržavanju u prometnom traku, koji upozorava vozača kad automobil napusti svoj prometni trak, parkirne senzore koji detektiraju područje pod i stražnju kameru koja snima pod 180° s dronskim prikazom.
Kako bi se smanjila sva eventualna šteta pri udarcima kod manjih brzina, što sačinjava otprilike 70 % ukupnih slučajeva nezgoda u Europi, novi Avenger opremljen je zaštitnim pločama, oblogama pod 360 stupnjeva i zaštićenim prednjim svjetlima. Zahvaljujući tim dodacima, procijenjeno je da kupac može smanjiti troškove štete potencijalne nezgode za otprilike 1000 eura. Posebno ističemo prednja i stražnja svjetla koja su zatvorena i povišena kako bi bila zaštićena u slučaju sudara pri malim brzinama. Osim toga, nove su zaštitne ploče za SUV izrađene su tehnikom ‘molded-in color’, lijevanjem MIC osnove u boji u prozirnu, prirodnu smolu.
Primjerice, ako se ogrebu, oštećenje se ne vidi. Takva vrsta zaštite vidljiva je na svim oblogama vozila jer su sva vrata, branici te prednji i stražnji odbojnici zaštićeni od ogrebotina i udaraca. Osim toga, na nekim ključnim mjestima ova je zaštitna obloga još deblja, primjerice na rubovima SUV vozila (pod 45°), koji su podložniji oštećenju tijekom manevriranja. Vrata su također bolje zaštićena, otvor je podignut od tla i najizbočeniji te donji dijelovi u potpunosti su obloženi zaštitom. Prednjim krajem automobila dominira ikonska prednja rešetka sa 7 otvora, autentični vizualni zaštitni znak marke Jeep već godinama, samo sada, iz funkcionalnih razloga, ima okomiti uzorak umjesto vodoravnog.
Utemeljen na kompaktnom i upečatljivom volumenu, što je također nešto iz slavne prošlosti marke, Jeep Avenger svojim dizajnom odmah asocira na robusnost. Na sličan način, izbočeni branici podsjećaju na ikonski Wrangler i njegove ‘slobodne kotače’, koji su ključni element za ‘off-road’ upotrebu. Jeep dizajneri htjeli su zadržati tu ideju i osjećaj zaštite koju ove robusne stavke pružaju.
U skladu s DNK kodom marke Jeep, preko prednjih farova postavljena je rešetka kako bi se spriječilo grebanje u slučaju udarca, a svjetla u dva reda i sa zasebnim funkcijama zatvorena su u kućišta za veću zaštitu. Posebna pozornost posvećena je središnjem dijelu kako bi se omogućilo maksimalno smanjenje prednjeg kraja, čime je poboljšana aerodinamičnost vozila i smanjena je potrošnja goriva. Bočno se ističu dva zaštitna znaka marke Jeep: oznaka linije ‘S’ i trapezoidni blatobrana. U prošlosti su blatobrani vozila Jeep bili dizajnirani tako da zajamče maksimalnu slobodu pri okretanju kotača.
Blatobrani na modelu Avenger malo su ‘zatvoreniji’ kako bi se poboljšala aerodinamičnost, ali su zadržali svoju osnovnu funkciju. Kao i svi noviji modeli marke Jeep, Avenger ima ‘plivajući’ i prema naprijed nagnuti C-stup, što dodatno poboljšava dinamičnost vozila bočno. I konačno, straga je još nešto klasično za marku Jeep: stražnja svjetla X oblika inspirirana oblikom ‘kanistra’. ‘X’ oblik modela Renegade malo je promijenjen i postao je znak prepoznatljiv za Avenger. Uvijek je ‘uključen’ jer sadrži pozicijska svjetla vozila.
‘X je uzorak koja se ponavlja u unutrašnjosti i na vanjštini vozila, što je vidljivo kroz primjenu novog ukrasnog uzorka ‘X-Camo’, uzorka koji kombinira maskirni uzorak i slovo ‘X’. Prisutan je na okviru svjetla, utorima, kućištima retrovizora, pa čak i na naljepnici na poklopcu motora koja, u ime funkcionalnog dizajna, podsjeća na klasični poklopac motora modela Jeep Trailhawk i obojena je u crnu mat boju kako bi se izbjeglo odbijanje svjetla.
Načela funkcionalnog dizajna najbolje se vide u putničkom prostoru. Minimalna i robusna unutrašnjost modela Avenger inspirirana je poviješću marke Jeep, a posebice modelom CJ iz 50-ih godina 20. stoljeća, kao i konceptom vodoravne funkcionalne grede koja je tipična za Wrangler. Nakon ulaska u vozilo pogled odmah privlači gornji dio ploče s instrumentima, gdje jedna vodoravna funkcionalna ‘greda’ sadrži sve komande. Iznad toga je široka, otvorena polica za pohranu. Osim toga, čitavo je digitalno sučelje za povezivanje čovjeka i stroja dizajnirano uz pridržavanje jednog od ključnih načela marke: ‘preglednost i jasan raspored’. Ovo načelo jasno je vidljivo na velikom središnjem zaslonu, koji mogu vidjeti i vozač i svi putnici.
Novi Avenger ima niz detalja koji su jedinstveni za vozilo ove klase, primjerice kožom presvučena sjedala s elektroničkim podešavanjem i funkcijom masaže, ambijentalnu rasvjetu u više boja koja smanjuje umaranje očiju prilikom vožnje noću te poboljšani krovni otvor. Bočna svjetla vozila ostaju vidljiva i nakon otvaranja vrata prtljažnika kako bi se osigurala veća zaštita i sigurnost. Pravila funkcionalnog dizajna primijenjena su i u prtljažniku. Njegova je zapremnina među najvećima u segmentu (355 litara), a funkcionalnost je jasno vidljiva po, primjerice, visini praga koja je spuštena na 720 mm za lakši pristup, širini otvora vrata prtljažnika koja je povećana na više od jednog metra te vratima prtljažnika s električnim upravljanjem u načinu rada slobodne ruke, što je prava rijetkost u ovom segmentu.
Posebno dizajniran kako bi se maksimalno iskoristio prostor za pohranu u unutrašnjosti kompaktne karoserije, novi Avenger ima najveću zapremninu prostora za pohranu u svojoj kategoriji: ima 34 litre prostora za pohranu, dok je u njegovom segmentu prosjek 15 litara. Ovaj izvanredni rezultat postignut je optimizacijom svih prostora i stvaranjem funkcionalnih i prostranih pretinaca za odlaganje, dostatnih da se u njih pohrani sadržan iz jedne čitave kabinske prtljage za zrakoplov.
Dizajniran imajući na umu fleksibilnost i modularnost, središnji se tunel može pomicati kako bi se u njega smjestili predmeti različitih dimenzija, a može se i ukloniti ako vam treba više prostora za veće predmete. Dodatni prostor koji se može iskoristiti dostupan je ispod gumba automatskog mjenjača i zaštićen poklopcem na magnet. U tom se prostoru može puniti mobitel, a istovremeno se u njega može pohraniti i 1,5-litrena boca vode.
Kao stvoren za kupce koji žele ‘uvijek biti povezani’, novi Jeep Avenger jamči potpuno digitalno iskustvo u vozilu. Najnapredniji Infotainment sustava prisutan je na svim verzijama, a sadrži 10,25-inčni radijski zaslon Uconnect Infotainment s potpuno digitalnom pločom s instrumentima, koja je dostupna u dvije varijante (od 7 i 10,25 inča).
Kvaliteta grafike zaslona Uconnect 10-inčni slična je onima na pametnom telefonu. Osim toga, sustav nudi mogućnost fizičkog zrcaljenja jednog vlastitog uređaja na radio putem opcija Android Auto i Car Play, kombiniranje različitih sadržaja za izradu vlastitog sučelja (s do dvanaest widgeta po stranici i do šest stranica), navigacija TomTom je ugrađena i poboljšana funkcijom glasovnog prepoznavanja te funkcijom bežičnog ažuriranja sustava.
Isto tako, novi Jeep Avenger nudi komplet usluga i funkcija koje korisnici mogu upotrebljavati na daljinu. Primjerice, zahvaljujući aplikaciji Jeep Mobile, korisnici mogu locirati svoje automobile putem svojih pametnih telefona. Korisnici čak mogu zaključavati i otključavati vrata, provjeravati razinu napunjenosti baterije, uređivati postavke i funkcije klima-uređaja te puniti vozilo, ali i izravno komunicirati s vozilom Avenger putem glasovnog pomoćnika.
Važno! Bez obzir trebate li autodijelove, gume, metlice brisača ili pak tepihe, odnosno tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla, prava adresa za sve to je Auto Krešo. Također, dobro je znati kako se svi dijelovi i oprema mogu naručiti i putem našeg webshopa, ali i fizički u poslovnici. Potražite nas na dobro poznatoj adresi poslovnice Auto Kreše – Dragutina Golika 14.