Renault Clio žari i pali još otkako je prvi put sišao s trake 1990., a dosad je u svijetu prodan u 16 milijuna primjeraka! Taj omiljeni automobil Francuza oborio je međunarodni rekord u prodaji te je dvaput proglašen Europskim automobilom godine. Dosad je predstavljen u pet generacije te slovi za jedan od najlegendarnijih gradskih automobila! Clio sada stiže u novom, obnovljenom izdanju koje ilustrira Renaultovu strategiju Nouvelle Vague. Model je to koji nastavlja primjenu novog dizajna po uzoru na modele Austral te Espace.

Stil novog modela još je primamljiviji i elegantniji, a njegova upečatljiva i nadasve chic unutrašnjost ilustrira novi dizajnerski smjer marke. Tehnološki napredan prednji kraj odiše snagom, u cijelosti obnovljen svjetlosni potpis utjelovljuje identitet marke, a zategnute, precizne i aerodinamične linije daju posebnu emocionalnu dimenziju ovom dinamičnom i upečatljivom statusnom simbolu. Poboljšana je i tehnološka oprema, pa tako sve inačice novog modela imaju digitalnu instrumentnu ploču. Redizajnirani Clio nudi najširu paletu motora u klasi, usklađenu s potrebama različitih kupaca. U ponudi motora ističe se E-Tech Full Hybrid snage 145 KS koji učinkovito spaja užitak u vožnji i uštede.

Bez obzira trebate li rezervne dijelove ili opremu, za svoj automobil ili onaj puničin, prava adresa je Auto Krešo. Pored brojnih dijelova, poput raznih ulja, filtera, diskova i kočionih obloga, svjećica te antifriza tu su i gumeni te tekstilni tepisi, ali i ‘sitnije’ stvari poput metlica brisača kao i kozmetike ili pak automobilskih guma. Sve to možete pronaći u prodajnom asortimanu Auto Kreše.

Novi je Clio dostupan s brojnim razinama opreme, uključujući novu inačicu Esprit Alpine koja se jedinstvenim sportskim, tehnološkim i profinjenim izgledom te dinamičnošću savršeno uklapa u strategiju Renaulution. Novi je Clio dizajniran tako da odražava Renaultov dizajnerski pristup koji u središte stavlja ljude i tehnologiju. Novi središnji Renaultov logotip daje izražajnost potpuno obnovljenom prednjem kraju. Marka kroz novi redizajn želi ponuditi suvremenije, upečatljivije i održivije automobile za život i uživanje, utemeljene na već stečenim vrijednostima.

Novi prepoznatljivi svjetlosni potpis, koji će u budućnosti zasjati na svim modelima marke, savršeno se uklapa u novi dizajn te odražava njegova ključna obilježja: preciznost i tehničko umijeće. Poboljšan je i putnički prostor: nove presvlake i novi materijali iz bioloških izvora daju suvremen pečat obnovljenom Cliju te značajno poboljšavaju dojam kvalitete i iskustvo u unutrašnjosti. Inačica Esprit Alpine najbolje utjelovljuje duh nove generacije koju u cijelosti prožima sportskim duhom i elegancijom.

Prednji kraj redizajniranog Clija posve je obnovljen: isklesane i zategnute linije te reljefni obrisi djeluju suvremeno i poletno. Veća prednja maska s uzorkom šahovske ploče odaje dojam snage i sportskog duha. Boje prednje maske (tamnije oko logotipa i svjetlije prema rubovima) stvaraju dojam dubine i tehničke preciznosti. Ti su elementi dizajna radikalno promijenili lice Renaulta Clio te ga učinili privlačnijim. Brušeni i matirani prednji logotip Nouvel’R odaje počast nasljeđu marke. Njegova je geometrija jednostavna, znakovita i bezvremenska. Optički učinak dvaju isprepletenih rombova stvara dojam komplementarnosti i neprekidnog kretanja te jasnije no ikad prenosi identitet nove generacije.

Ispod prednje maske inačica Techno i Esprit Alpine ugrađen je prednji spojler, nadahnut svijetom automobilističkih sportova. Isklesani oblici i napete reljefne linije naglašavaju i osnažuju prednji kraj. Spojler inačice Techno izveden je u boji karoserije, dok je u inačici Esprit Alpine obojen mat sivom bojom Shale. Dotjerani je Clio prvi serijski automobil nastao u okviru strategije Nouvelle Vague, o čemu svjedoči i novi svjetlosni potpis prednjih svjetala, oblikovan po uzoru na logotip: okomita LED dnevna svjetla oblikom naznačuju obris polovice Renaultova logotipa, istovremeno naglašavajući živahan i poletan karakter prednjeg kraja i jačajući povezanost modela s imidžem marke. Tanka Full LED prednja svjetla, ugrađena u sve inačice, daju oštar pogled automobilu te odražavaju preciznost i tehničko umijeće. Kompaktnija su te uključuju pet tehnološki naprednih svjetlosnih snopova (u usporedbi s dosadašnja tri) koji automatski prilagođavaju intenzitet dugih i kratkih svjetala.

Stražnji je odbojnik također prerađen: aerodinamični zračni otvori vizualno proširuju stražnji kraj, pospješuju prianjanje i naglašavaju tehničku moć automobila. Ovisno o inačici, donji dio stražnjeg kraja obojen je mat crnom bojom (prve dvije inačice), sjajno crnom bojom (inačica Techno) i mat sivom bojom Shale (inačica Esprit Alpine). U ponudi je dostupno i šest opcija difuzora (sa ili bez ispušne cijevi u hibridnim inačicama i ovisno o razini opreme).  Suvremena stražnja svjetla imaju prozirne pokrove koji nagovještavaju suvremenu, tehnološki naprednu unutrašnjost. Njihovi sjajni vanjski rubovi usklađeni su s prednjim svjetlosnim potpisom.

Obnovljeni je model dostupan u sedam elegantnih boja karoserije: bijela Glacier, crna Star, siva Shale, plava Iron, crvena Flame, narančasta Valencia i siva Rafale – nova troslojna boja koja izdaleka djeluje obično, a izbliza svjetlucavo. Privlačan stav novog modela naglašavaju upečatljivi naplatci do 17 inča. Ponuda uključuje šest opcija naplataka, uključujući četiri opcije aluminijskih naplataka dostupnih za različite inačice. Primjerice, inačica Techno ima 16-inčne brušene crne aluminijski naplatke. Svi naplatci imaju novi središnji Renaultov logotip od brušenog aluminija. Kućišta retrovizora ostalih inačica obojena su crnom bojom Star, baš kao i shark antena inačica Techno i Esprit Alpine. Bez obzira na stilske promjene u unutrašnjosti, Clio je zadržao proporcije prethodnika: dugačak je 4053 mm, širok 1988 mm i visok 1439 mm.

Zahvaljujući poboljšanjima u unutrašnjosti, putnički prostor Clija sada je udobniji i ugodniji. Čim stupite u unutrašnjost pozornost će vam privući fini i održivi materijali vrhunske kvalitete. Prostranost i ergonomičnost i dalje su glavni aduti ovog vozila koje svim putnicima pruža neusporedivu razinu udobnosti. Tehnološka oprema nove generacije jamči bolje korisničko iskustvo te obuhvaća niz povezanih usluga i aplikacija koje putovanje čine opuštenim i ugodnim, kako za vozača tako i za putnike.

Sjedala, obloge vrata i armaturne ploče inačice Techno presvučeni su posebno razvijenom održivom tkaninom sa 60-postotnim udjelom modalnih vlakana TENCEL – celuloznih vlakana iz bioloških izvora koje proizvodi Lenzing Grupa.  U skladu sa strategijom eliminacije ugljičnog otiska, novi je Clio prvi Renaultov model koji u velikoj mjeri upotrebljava modalna vlakna TENCEL. Poznata po iznimnoj mekoći, ta su vlakna dobivena iz obnovljivog izvora – prirodnog drva koje potječe iz poluprirodnih europskih šuma kojima se gospodari na održiv način i koje rastu bez upotrebe kemijskih gnojiva ili umjetnog navodnjavanja te apsorbiraju velike količine ugljičnog dioksida. Modalna vlakna TENCEL proizvedena su uz pomoć obnovljive energije i nose znak za okoliš EU-a – oznaku okolišne izvrsnosti koji se dodjeljuje proizvodima i uslugama koje ispunjavaju visoke okolišne standarde tijekom čitavog životnog vijeka.

Osim toga, u Cliju nisu upotrijebljeni kožnati materijali: površine putničkog prostora obložene su prevučenom zrnatom tkaninom (TEP), proizvedenom od kombinacije vlakana iz bioloških izvora i poliesterskih vlakana. Riječ je o materijalu koji zahtijeva manje vode i energije pri bojenju (za razliku od bojenja konvencionalnim postupkom) i koji, uz zaokret u pogledu kožnatih materijala, potvrđuje održive vrijednosti marke.

Sjedala Clija odišu otmjenošću i sportskim duhom. Nasloni za glavu imaju ergonomičan, tanak i elegantan dizajn, dok obujmljujući oblik sjedala i gusti pjenasti ispun jamče udobno sjedenje. Svaka inačica nudi poseban spektar boja u smislu sjedala i naslona, šavova i ukrasnih elemenata. Inačica Esprit Alpine ima i posebna sjedala. Na armaturnoj ploči Clija nalazi se digitalni zaslon bez okvira koji, ovisno o inačici, mjeri 7 ili 10 inča. Ovisno o zemlji i inačici, Clio može biti opremljen radijem i sustavom R&GO ili multimedijskim sustavom Renault Easy Link. Logotip Nouvel’R na upravljaču unosi dašak elegancije u kokpit.

Nakon Australa, prvog Renaultova modela ponuđenog u inačici Esprit Alpine, a zatim i novog Espacea, ta je sportska, tehnički napredna i elegantna razina opreme sada dostupna i za novi Clio. Spojivši prepoznatljiva obilježja marke Alpine s Renaultovim novim stilskim jezikom, inačica Esprit Alpine udahnula je dinamičniji karakter Cliju.

Prednja maska naglašava sportski izgled i odvažan dizajn Clija. Primjenom tehnike vrućeg prešanja i upotrebom boja koje gradiraju od tamne u središnjem dijelu prema kromiranoj sjajnoj na rubovima maske postignut je dojam dubine i snage. Sjajno crna vodoravna linija presijeca masku i proteže se sve do prednjih svjetala. Logotip je također prerađen da bi se naglasila tehnička svojstva vozila, a njegova ekskluzivna završna obrada od brušenog aluminija izvedena je u ledeno crnoj boji. Posebna oznaka Esprit Alpine dodana je na luk prednjeg blatobrana.

Prednji spojler mat sive boje Shale dočarava svijet trkaćih vozila i automobilističkih sportova koji ova inačica utjelovljuje. Ista se boja nalazi i na bočnim letvicama te na stražnjem difuzoru. Aerodinamični usisnici zraka na odbojniku vizualno proširuju stražnji kraj, dajući novom modelu naglašeno sportski izgled. Inačica Esprit Alpine dostupna je sa 17-inčnim aluminijskim naplatcima u duhu marke Alpine: brušeni crni naplatci s pepeljasto sivim premazom te s plavim ili sivim središnjim vijkom (ovisno o boji karoserije) pridonose dinamičnosti, uglađenosti i tehnološkom dojmu vozila. Tu je još i sjajno crna oznaka Clio na stražnjem kraju.

Inačica Esprit Alpine ima i posebnu unutrašnjost koja odiše prvoklasnim sportskim duhom i profinjenošću. Obujmljujući oblik sjedala pruža bolju bočnu potporu i veću udobnost. Sjedala su presvučena ekskluzivnim materijalima, pri čemu je  središnji dio naslona i sjedala obložen svjetlijom sivom tkaninom koja naglašava sportski karakter modela. Bočne su strane obložene debljim materijalom. Specifični tehnički uzorci utkani su u svaki detalj, uključujući uzorak sjedala u obliku slova Y koji podsjeća na majice profesionalnih sportaša. Plavi šavovi i slovo A koje je toplinski utisnuto u gornji dio naslona, i koje simbolizira marku Alpine, upotpunjuju ovu sportsku inačicu. Zastava plave, bijele i crvene boje koja simbolizira Francusku ušivena je na bočnu stranu sjedala.

U inačici Esprit Alpine također su upotrijebljeni održivi materijali. Primjerice, presvlake sjedala i naslona proizvedene su od 65 % recikliranih polietilenskih vlakana, dok presvlake bočnih strana sjedala sadržavaju 13 % recikliranog zrnatog prevučenog tekstila. Detaljima i poboljšanjima tu nije kraj. Dizajn upravljača također prenosi duh marke Alpine i poziva vas na putovanje: obložen je perforiranim materijalom, obrubljen dvostrukim plavim, bijelim i crvenim šavovima, a na sredini ga krasi logotip ledeno crne boje, utisnut na sjajno crno podlogu. Na armaturnoj ploči nalazi se izvezena francuska zastava, dok prednji i stražnji sigurnosni pojasevi (osim pojasa središnjeg sjedala) imaju prepoznatljivi plavi obrub. Papučice su od aluminija, a pragove prednjih vrata krase posebne letvice. Kad sjednete za upravljač, automatski će se osvijetliti zaslon Renault Easy Link te će se prikazati poruka dobrodošlice koja evocira marku Alpine.

Clio nudi praktičnije i jednostavnije tehnologije uz koje je boravak u vozilu osjetno kvalitetniji, kako za vozača tako i za putnike. Uz multimedijski sustav Renault Easy Link, postavke sustava MULTI-SENSE i dvadeset sustava za pomoć u vožnji, Clio pruža krajnje intuitivno iskustvo te se s pravom može smatrati ‘automobilom za život i uživanje’. Nove usluge i najnaprednije povezane značajke omogućuju intuitivniju upotrebu vozila. Sve su inačice dostupne s digitalnom instrumentnom pločom veličine 7 ili 10 inča. 10-inčni zaslon podržava zrcaljenje navigacijskih karata te se prilagođava odabranom načinu rada i postavkama sustava MULTI-SENSE.

Clio opremljen je multimedijskim sustavom Easy Link koji omogućuje pristup mnoštvu aplikacija, uključujući navigaciju, proaktivno održavanje i multimedijske sadržaje. Renault Easy Link dostupan je u dvjema inačicama koje podržavaju bežično povezivanje putem sustava Android Auto i Apple CarPlay: sa 7-inčnim zaslonom ili s 9,3-inčnim zaslonom s ugrađenom navigacijom (serijski dostupan u inačici Esprit Alpine).

Dotjerani Clio ima 20 naprednih sustava koji vožnju čine jednostavnijom i sigurnijom no ikad. Ti se sustavi dijele u tri skupine: vožnja, parkiranje i sigurnost.  Među najvažnijim značajkama valja istaknuti aktivnu pomoć za vozača, kameru s 360-stupanjskim prikazom i aktivno kočenje u nuždi sa senzorima za prepoznavanje biciklista i pješaka. Zahvaljujući sveobuhvatnoj ponudi sustava za pomoć u vožnji. novi je Clio jedan od najsigurnijih automobila u svojoj klasi.

Aktivna pomoć za vozača jedan je najvažnijih sustava za bezbrižnu vožnju uz najveću razinu sigurnosti. Sustavi za pomoć u vožnji uključuju adaptivni tempomat, funkciju Stop & Go i sustav za zadržavanje vozila u središtu prometnog traka (što odgovara autonomnoj vožnji druge razine) te značajno pojednostavnjuju vožnju autocestom i u prometnim gužvama.  Novi je model serijski opremljen i aktivnim kočenjem u nuždi koje upozorava vozača na opasne situacije i tako maksimalno povećava sigurnost u vožnji. Ako vozač ne reagira na vrijeme, sustav će automatski zakočiti automobil. Clio je opremljen nizom sustava za pomoć pri parkiranju, uključujući sustav za parkiranje slobodnih ruku i kameru s 360-stupanjskim prikazom okruženja vozila iz ptičje perspektive koja prikazuje prepreke sa sve četiri strane vozila.

Automatski klima-uređaj, kartica ‘Slobodne ruke’ i bežični punjač pametnog telefona samo su neke od brojnih prednosti koje boravak u Cliju čine savršeno prilagodljiv i ugodnim. Od ostalih prednosti valja izdvojiti suvozačevo sjedalo podesivo po visini te središnji naslon za ruke (od inačice Techno). Putnici na stražnjoj klupi uživat će u olakšanom pristupu unutrašnjosti i izdašnom prostoru za koljena, a tu je još i 391-litreni* prtljažnik, najveći u klasi! Sustav MULTI-SENSE otvara vrata u svijet novih iskustava te vam omogućuje da prilagodite osvjetljenje armaturne ploče i središnje konzole. Taj tehnološki napredan, precizan i sofisticiran sustav jamči fantastično iskustvo u unutrašnjosti.

Automatski klima-uređaj, kartica ‘Slobodne ruke’ i bežični punjač pametnog telefona samo su neke od brojnih prednosti koje boravak u Cliju čine savršeno prilagodljiv i ugodnim. Od ostalih prednosti valja izdvojiti suvozačevo sjedalo podesivo po visini te središnji naslon za ruke (od inačice Techno). Putnici na stražnjoj klupi uživat će u olakšanom pristupu unutrašnjosti i izdašnom prostoru za koljena, a tu je još i 391-litreni* prtljažnik, najveći u klasi! Sustav MULTI-SENSE otvara vrata u svijet novih iskustava te vam omogućuje da prilagodite osvjetljenje armaturne ploče i središnje konzole. Taj tehnološki napredan, precizan i sofisticiran sustav jamči fantastično iskustvo u unutrašnjosti.

Renault je 2020. godine počeo ugrađivati hibridni motor E-Tech Full Hybrid u svoje modele, pa tako i u Clio. Dotjerani Clio dostupan je s istom tehnologijom motora od čak 145 KS. Tehnologija punog hibrida E-Tech, za koju je prijavljeno više od 150 patenata, temelji se na Renaultovoj stručnosti u Formuli 1 – posebno kada je riječ o prikupljanju i obnavljanju energije. Zahvaljujući njoj, Clio je još dinamičniji i učinkovitiji. Serijsko-paralelna arhitektura kombinira dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) s 1,6-litrenim četverocilindarskim termičkim motorom snage 69 kW / 94 KS, inteligentnim dog-clutch mjenjačem s više načina rada i baterijom od 1,2 kWh. Mjenjač ima četiri stupnja prijenosa za termički motor i dva stupnja prijenosa za glavni električni motor. Motor E-Tech Full Hybrid može kombinirati snagu termičkog i električnog motora na do 14 različitih načina i tako povećati energetsku učinkovitost.

Osim automatskog pokretanja u 100 % električnom načinu rada, ovaj motor omogućuje da do 80 % vremena u gradu vozite na električni pogon i tako smanjite potrošnju goriva za do 40 % (u usporedbi s konvencionalnim benzinskim motorom). U segmentu hibridnih gradskih automobila, Clio se može pohvaliti najvećim kapacitetom baterije u gradskoj vožnji. A zahvaljujući učinkovitom motoru, vrijednosti emisija CO2 jedne su od najboljih u klasi (od 93 g/km)! Redizajnirani je Clio usto tih poput pravih električnih automobila, pri čemu se ne morate zaustavljati da biste napunili bateriju.

Obnovljni model je dostupan i s trocilindarskim motorom s turbopunjačem TCe 100 LPG. Druga je opcija trocilindarski benzinski motor s turbopunjačem razvija snagu od 90 KS i okretni moment od 160 Nm te je kombiniran sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Početna je pak opcija trocilindarski atmosferski motor 1.0 Sce od 65 KS i 95 Nm. Jedina dizelska opcija je Blue dCi od 100 KS i okretnog momenta od 260 Nm.

Neovisno o tome trebate li autodijelove, gume, metlice brisača ili pak tepihe, odnosno tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla, prava adresa za sve to je Auto Krešo. Također, dobro je znati kako se svi dijelovi i oprema mogu naručiti i putem našeg webshopa, ali i fizički u poslovnici. Potražite nas na dobro poznatoj adresi poslovnice Auto KrešeDragutina Golika 14.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)