Peugeot je početkom godine na hrvatsko tržište lansirao novu generaciju modela 308. Nakon toga,  početkom ljeta stigla je i karavanska SW inačica, a sada je predstavljeno i potpuno električno izdanje. Peugeot e-308 i e-308 SW su prvi modeli koji se mogu pohvaliti i novim električnim motorom, ali i baterijom nove generacije.

Novi Peugeotovi električni modeli premijerno koriste elektromotor od 115 kW odnosno 156 KS, a koji poput dosadašnjeg isporučuje isti okretni moment od 260 Nm. Ovaj se elektromotor napaja iz baterije nove generacije. Umjesto izvedbe od 45 kWh, sada je tu visokonaponska baterija od 51 kWh korisnog kapaciteta. Baterija ima novi kemijski sastav s 80 %-tnim udjelom nikla, 10 %-tnim udjelom mangana i 10 %-tnim udjelom kobalta te radi pri uobičajenom naponu od 400 V. Ovakva bi konfiguracije, a prema WLTP-u, trebala osigurati domet veći od 400 kilometara.

U Peugeotu napominju kako im je cilj bio osigurati što bolu učinkovitost. Stoga su uloženi napori kako bi se, kroz optimizaciju motora, baterije, aerodinamike i mase te smanjenje gubitaka zbog trenja (gume klase A), postigla niska potrošnja energije. Navode kako su uspjeli postići potrošnju od samo 12,7 kWh/100 km, a što je najmanja potrošnja energije u segmentu.

Neovisno o tome trebate li dijelove i opremu za električne, benzinske ili dizelske automobile, bitno je znati da sve potrebno možete nabaviti u Auto Kreši. Trebate li kočnice, gume, neke druge autodijelove, svjećice, antifriz ili pak gumene odnosno tekstilne tepihe, prava adresa za sve to je Auto Krešo. Imajte na umu kako je bitna i vidljivost. Stoga provjerite  metlice brisača te imate li dovoljno tekućine za pranje vjetrobranskog stakla.

Također, dobro je znati kako se svi dijelovi i oprema mogu naručiti i putem našeg webshopa, a želite li kupnju obaviti fizički u poslovnici tu je vrlo bitna informacija. Od početka kolovoza poslovnica Auto Kreše je na novoj adresi – Dragutina Golika 14, Zagreb. To je svega nekoliko stotina metara dalje od dosadašnje lokacije.

Povrh toga, kako bi što učinkovitije upravljao potrošnjom energije, vozač može odabrati preferirani način rada (Eco, Normal i Sport), pa čak i aktivirati način rada ‘Brake’ kako bi povećao snagu kočenja i tako poboljšao prikupljanje energije.

Već sada Peugeot u ponudi ima plug-in hibridnu verziju modela 308, a e-308 bi svakako trebao osigurati bolju ponudu za sve ljubitelje modela u kojima vlada tišina putovanja. Poput dosadašnjih električnih modela iz Stellantisove ponude, i ovdje će serijski dolaziti 11 kW AC punjač na vozilu, odnosno 101 kW punjač za DC struju. Tako bi se baterija od 20 do 8’% kapaciteta trebala napuniti za manje od 25 minuta.

Povrh toga, kako bi što učinkovitije upravljao potrošnjom energije, vozač može odabrati preferirani način rada (Eco, Normal i Sport), pa čak i aktivirati način rada ‘Brake’ kako bi povećao snagu kočenja i tako poboljšao prikupljanje energije.

Već sada Peugeot u ponudi ima plug-in hibridnu verziju modela 308, a e-308 bi svakako trebao osigurati bolju ponudu za sve ljubitelje modela u kojima vlada tišina putovanja. Poput dosadašnjih električnih modela iz Stellantisove ponude, i ovdje će serijski dolaziti 11 kW AC punjač na vozilu, odnosno 101 kW punjač za DC struju. Tako bi se baterija od 20 do 8’% kapaciteta trebala napuniti za manje od 25 minuta.

Peugeot je za 100% električna izdanja 308-ice pripremio nove 18-colne aluminijske naplatke, a koji bi isto tako trebali dati svoj doprinos boljoj aerodinamici. Prema trenutnim informacijama, pripremljene su Allure i GT razine opreme i to za oba izdanja (hatchback i SW), a dolazak na tržište očekuje se sredinom 2023. godine. e-308 SW tako postaje prvi europski električni karavan.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)