Zove se Manta – Opel Manta. Automobil bezvremen kao i najpoznatiji tajni agent Njezina Veličanstva. Stavljena je na tržište prije više od 50 godina s 4-cilindarskim benzinskim motorom, a danas je Manta ponovno u top formi kao prvi električni MOD u povijesti ovog njemačkog branda. Nova Opel Manta GSe ElektroMOD najbolje je od obaju svjetova: klasičnog izgleda ikone stila, ali s najnovijom tehnologijom za održivu vožnju, daleko je od klasičnog auto relija. Jer nova Manta spremna je za budućnost: električna je, bez emisija i puna emocija.

‘Manta GSe impresivno pokazuje entuzijazam s kojim proizvodimo Opel automobile. Kombinacija je naše Opel tradicije i današnje posvećenosti mobilnosti bez emisija za poželjnu, održivu budućnost. Mnogi Opelovi modeli već su električni, a sada je to postala i legendarna Manta’, kaže glavni izvršni direktor Opela Michael Lohscheller.

Trebate li nešto za svog metalnog ljubimca, bilo da je riječ o nekom dosadašnjem Opel ili nekom drugom modelu ne zaboravite kako u Auto Kreši možete pronaći iznimno bogatu ponudu brojnih dijelova. Tu su i metlice brisača kao i automobilske gume, te razna ulja, filteri, diskovi i kočione obloge, svjećice, antifriz ili pak gumeni i tekstilni tepisi. Sve to možete pronaći u prodajnoj paleti Auto Kreše.

Opel Manta GSe ElektroMOD odražava fascinaciju rastuće zajednice obožavatelja koja klasične automobile poput Mante transformira u takozvane RestoModove s modernom tehnologijom i novim dizajnom. Potpuno električna Manta jednako je sportski model kao i autentični Opel GSe i s ponosom pokazuje ambicije svojim nazivom – ElektroMOD. MOD označava promjenu, tehničke i stilske MODifikacije kao i MODeran održiv stil života.

Zato je 4-cilindarski motor ispod legendarnog Opelova crnog poklopca ustupio mjestu elektromotoru snage 108 kW / 147 KS. Slovo ‘e’ u dijelu naziva GSe označava elektrifikaciju. Zbog toga je nova GSe najmoćnija Manta A ikad proizvedena u Opelu. Manta GT/E bila je 1974. i 1975. sa 77 kW / 105 KS najsnažniji model u ponudi. Električna Manta 2021. razvija maksimalni okretni moment od 255 Nm iz mirovanja.

Sada vozač može birati između ručnog mijenjanja na originalnoj mjenjačkoj kutiji s četiri stupnja prijenosa ili jednostavnog uključivanja četvrtog stupnja prijenosa i automatske vožnje; snaga se uvijek prenosi na stražnje kotače. Manta tako ostaje klasični sportski automobil, ali s inovativnim i moderniziranim pogonskim sklopom.

Litij-ionski akumulator kapaciteta 31 kWh omogućuje prosječan doseg od oko 200 kilometara. Kao i Opel Corsa-e i Opel Mokka-e, Manta GSe može obnoviti energiju kočenjem i pohraniti je u akumulatoru. Uobičajeno punjenje odvija se putem ugrađenog punjača od 9,0 kW za jednofazno i trofazno punjenje izmjeničnom strujom. To znači da je za potpuno punjenje akumulatora u Manti potrebno tek nešto manje od četiri sata.

Manta GSe ima novo Opelovo lice. Dok je Manta A bila inspiracija za Opel Vizor na Mokki i Crosslandu, ElektroMOD sada ima Opel Pixel-Vizor po čitavoj širini vozila. Manta GSe može komunicirati sa svojom okolinom po čitavoj površini ovog LED zaslona. Natpis ‘Moje njemačko srce je ELEKTRificirano’ nalazi se na novoj prednjoj strani. ‘Moja misija je nula emisija’, objašnjava GSe, a zatim prikazuje siluetu mante koja klizi preko Pixel-Vizor zaslona. LED tehnologija upotrebljava se i u ugrađenim dnevnim svjetlima, glavnim prednjim svjetlima i nevjerojatnim trodimenzionalnim stražnjim svjetlima.

Neonski žuta boja podudara se s nedavno izmijenjenim Opelovim korporativnim identitetom i uokviruje prepoznatljivi crni poklopac motora u živahnom kontrastu. U lukove kotača sada su smješteni posebno dizajnirani 17-inčni Ronalovi kotači od lake legure s gumama 195/40 R17 sprijeda i 205/40 R17 straga. Na prtljažniku se ponosno ističe natpis ‘Manta’ ispisan novim, modernim Opelovim slovima. Uklonjeni su kromirani rubovi branika s originalnog modela, kao što je to tada bio slučaj s mnogim personaliziranim i trkaćim automobilima tvrtke Irmscher and Co.

U unutrašnjosti se nalazi najnovija Opelova digitalna tehnologija. Klasični zaobljeni instrumenti otišli su u povijest; umjesto njih vozač sada gleda u široku ploču Opel Pure Panel, kao i u novoj Mokki. Dva ugrađena široka zaslona od 12 i 10 inča prilagođena su vozaču i prikazuju važne informacije o automobilu kao što su status punjenja i doseg. Glazba dolazi iz Bluetooth kutije legendarnog branda pojačala Marshall, dakle jedan moderan klasik u drugom modernom klasiku.

Sportska sjedala sa središnjom žutom dekorativnom crtom prvo su bila izrađena za Opel ADAM S. Sada pružaju daleko veću udobnost i bočnu potporu od sjedala originalne Mante. Vozač sjedi za preinačenim obručem upravljača Petri s tri prečke. Zadržan je stil sedamdesetih, a žuta oznaka u položaju kazaljki u 12 sati daje još više sportskog duha. Pored toga, površine u kokpitu i ploče vrata sad su mat sive, što se savršeno podudara s drugim žutim i crnim elementima ovog neoklasika. Strop putničke kabine obložen je finom Alcantarom i dopunjuje moderan ambijent nove Opel Mante GSe ElektroMOD.

Nikad nije krivo doba za korištenje prave autokozmetike. Bez obzira kupujete li dijelove za svoj automobil putem iznimno popularnog webshopa ili pak fizički u samoj trgovini, ne zaboravite kako u Auto Kreši postoji vrlo široka ponuda guma, metlica brisača kao i tepiha, odnosno tekućina za pranje vjetrobranskog stakla. Široka ponuda kvalitetne autokozmetike ostavlja vam mogućnost da produljite dobar izgled svog metalnog ljubimca što dulje. Sve to potražite u Auto Kreši.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)