Potpuno novi Bayon potpuno je novi crossover SUV dizajniran posebno za Europu. Kao SUV u B segmentu, najnoviji je član Hyundaijeve proširene SUV obitelji. Bayon se odlikuje kompaktnim vanjskim dimenzijama, prostranom unutrašnjošću i dugim popisom pametnih značajki sigurnosti i povezivanja koji ga ističu u tom segmentu. Time Bayon radi iskorak čineći visokotehnološke značajke sigurnosti i povezivanja dostupnima svima.

U skladu s Hyundaijevom postojećom strategijom imenovanja SUV-a, ime Bayon nadahnuto je popularnim mjestom za odmor: Bayonne, glavnim gradom Francuske Baskije i jednim od najljepših odredišta na jugozapadu Francuske. Kako je Bayon dizajniran da udovolji zahtjevima europskog tržišta, tvrtka mu je odlučila dati europsko ime.

Bayon je najnovije dostignuće u dizajnu unutar Hyundai SUV obitelji, prepoznatljiv po neočekivanim i privlačnim proporcijama i snažnim vizualnim značajkama. Nadalje, obuhvaća Hyundai dizajnerski identitet Sensuous Sportiness, definiran skladom proporcija, arhitekture, stila i tehnologije. Ovo najnovije tumačenje Sensuous Sportiness kombinira emocionalne vrijednosti s inovativnim rješenjima.

Trebate li nešto za svog metalnog ljubimca, bilo za neki dosadašnji Hyundai ili neki drugi model, ne zaboravite kako u Auto Kreši možete pronaći iznimno bogatu ponudu brojnih dijelova. Tu su i metlice brisača kao i automobilske gume, te razna ulja, filteri, diskovi i kočione obloge, svjećice, antifriz ili pak gumeni i tekstilni tepisi. Sve to možete pronaći u prodajnoj paleti Auto Kreše.

Sprijeda se na dnu otvara široka rešetka, stvarajući čvrst stav. Sa strane, dinamično rame stvara izgled u obliku klina. Straga, svjetla u obliku strelice podcrtavaju dinamiku stupa, stvarajući široki stav svojim udaljenim položajem. Sveukupno, kutne linije, trokutasti oblici i vodoravne linije u karoseriji vozila i lagana arhitektura ističu širinu i daju Bayonu snažan, moderan izgled.

Uz to, Bayon ima čistu, prostranu i dobro osvijetljenu unutrašnjost. Osobiti je naglasak na udobnosti putnika te povećanju prostora za prtljažnik. S 411 litara prtljažnika, Bayon se ističe velikom količinom prostora za pohranu, unatoč kompaktnoj veličini. Kao takav, Bayon se ističe svojom prostranošću i upotrebljivošću. Inteligentni poklopac prtljažnika za pokrivanje tereta koji se može pomaknuti duž stražnjeg dijela stražnjeg sjedala pruža dodatne mogućnosti.

Kao i kod ostalih Hyundaijevih modela, Bayon nudi naprednu tehnologiju povezivanja koja se rijetko može naći u tom segmentu, uključujući dostupnost bežičnog zrcaljenja i tehnologiju Hyundai Bluelink. Nudi najbolji digitalni kokpit u klasi i vrhunske infotainment funkcije, kao i vrhunski Bose audio sustav. Bayon je opremljen Hyundai SmartSense sigurnosnim značajkama i udovoljava najvišim europskim sigurnosnim standardima. Značajke uključuju Navigacijski pametni tempomat (NSCC), Pametnu pomoć za ograničenje brzine (ISLA) i Pomoć pri držanju prometnog traka (LFA).

Bayon se može pohvaliti niskom potrošnjom goriva i visoko konkurentnom emisijom CO2 zahvaljujući obnovljenoj obitelji benzinskih motora Kappa generacije. 1.0 T-GDi je trocilindrični motor s turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem za optimalnu učinkovitost. U kombinaciji s Hyundaijevom jedinstvenom 48-voltnom niskonaponskom hibridnom tehnologijom (48V) s inteligentnim ručnim mjenjačem (iMT), to rezultira još većom uštedom goriva i učinkovitošću. Na vrhu linije, Bayon je dostupan s motorom od 1,0 T-GDi s 48V i 100 KS ili 120 KS. On se može povezati sa 6-stupanjskim inteligentnim ručnim mjenjačem (6iMT) ili 7-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7DCT).

Pohvalivši se hrabrim grafičkim elementima i neočekivanim, ali elegantnim proporcijama, Bayon donosi osvježavajući dizajn u Hyundai SUV obitelj obuhvaćajući Hyundaijev identitet dizajna Sensuous Sportiness – definiran skladom između arhitekture, proporcija, stila i tehnologije. Ovo najnovije tumačenje Sensuous Sportiness kombinira emocionalne vrijednosti s inovativnim rješenjima.

Bayon karakterizira prepoznatljiv vanjski dizajn koji ga jasno odvaja od konkurencije. Jedinstvena dizajnerska rješenja, detalji tehnološkog izgleda i čist izgled ističu ga iz mase. Sprijeda se na dnu otvara široka rešetka, stvarajući čvrst stav. Trodijelna glavna svjetla u kombinaciji sa usisnicima zraka uspostavljaju jedinstveni izgled i arhitekturu. Vodoravni pojas za usis zraka i DRL utvrđuju širinu, a donja klizna ploča potvrđuje njegov identitet SUV-a. Sa strane, dinamično rame stvara izgled u obliku klina. C-stup u obliku strelice pruža dinamičnu i neočekivanu arhitekturu. To, u kombinaciji s karakterističnim branicima i oblogama, definira njegov jedinstveni karakter.

Straga, svjetla u obliku strelice ističu dinamiku stupa. Njihov udaljeni položaj stvara široki stav. Uz to, tanka vodoravna crta koja povezuje stražnja svjetla dodatno naglašava širinu i povezuje stražnji i bočni dio jednim potezom. Kutne linije iznad stražnjeg luka ističu volumen, stvarajući živopisan presjek. Snažni stražnji dio i vizualno produženi stražnji prozor pokreću jedinstveni i izražajni dizajn stražnjeg dijela. Puna LED svjetla i pokazivači smjera dovršavaju njegov moderan izgled.

Bayon je dostupan s 15-inčnim čeličnim kotačima ili 16- ili 17-inčnim aluminijskim naplatcima. Dostupno je ukupno devet vanjskih boja, uključujući novu predstavljenu boju, Mangrove Green. Opcionalni dvobojni krov u Phantom Black također je dostupan s nekoliko vanjskih boja.

Bayon ima čistu, prostranu, dobro osvijetljenu unutrašnjost. Snažan je fokus na maksimiziranju udobnosti putnika sprijeda i straga te povećanju prostora za prtljažnik. Unutrašnjost je definirana nizom opreme za povezivanje, uključujući 10,25-inčni digitalni klaster i 10,25-inčni AVN ili 8-inčni Audio zaslon. Putnici mogu imati koristi od LED tehnologije ambijentalnog osvjetljenja integriranog u područje nogu suvozača, donji rub vrata i područja ručki prednjih vrata kao i spremišta ispod središnje konzole.

Pažljivo odabrani neutralni raspon unutarnjih boja i materijala pruža maksimalnu kompatibilnost s vanjskim rasponom boja. Koncept mirne boje i obloge s malim i suptilnim naglascima stvara mirnu atmosferu koja omogućava vozaču da se fokusira. Bayon se standardno isporučuje s unutrašnjošću od tkanine potpuno crne boje, s dvije dostupne dodatne kombinacije boja.

Pružajući udobnost i prostor za odlaganje SUV-a, Bayonova kompaktna veličina vanjštine i njegova unutrašnjost prikladna za obitelji znače da možete uživati u najboljem iz oba svijeta. Kompaktna veličina i izvrsna vidljivost olakšavaju ulazak i lako rukovanje – a zahvaljujući visokom položaju sjedenja pruža se i onaj siguran i robustan osjećaj koji kupci očekuju od Hyundaijevih SUV vozila. S 411 litara prtljažnika, Bayon se ističe izdašnim prtljažnim kapacitetom. Kao takav, Bayon se ističe svojom prostranošću i upotrebljivošću. Inteligentni poklopac prtljažnika za pokrivanje tereta koji se može pomaknuti duž stražnjeg dijela stražnjeg sjedala donosi dodatne mogućnosti konfiguriranja prtljažnika.

S dužinom od 4180 mm, širinom od 1775 mm i visinom od 1490 mm (ili 1500 mm s kotačima od 17 inča), njegove dimenzije postižu savršenu ravnotežu između kompaktnosti i praktičnosti. Međuosovinski razmak je  2.580 mm. Puno mjesta za noge osigurat će i putnicima ugodnu vožnju, bez obzira sjede li na prednjim ili stražnjim sjedalima: putnici sprijeda mogu uživati ​​u 1072 mm prostora za noge, dok stražnji putnici imaju 882 mm. Kao pravi SUV, Bayon nudi razmak od tla do 183 mm (u kombinaciji s 17-inčnim kotačima), veći od većine ostalih vozila u B segmentu.
Kao i kod ostalih Hyundaijevih modela, Bayon nudi naprednu tehnologiju povezivanja koja se rijetko može naći u tom segmentu. Nudi najbolji digitalni kokpit u klasi i vrhunske infotainment značajke.

Kupci mogu birati između 10,25-inčnog AVN ili 8-inčnog Audio zaslona. 8-inčni Audio zaslon uključuje bežični Apple CarPlay i Android Auto. Uz to, dostupna je 10,25-inčna digitalna instrument ploča koja se može konfigurirati različitim grafikama, ovisno o načinu vožnje i vozačevom odabiru.

Dva USB priključka sprijeda i jedan priključak straga omogućuju istovremeno punjenje do tri uređaja. Jedan od prednjih priključaka također omogućuje prijenos podataka, omogućujući putnicima da svoj telefon povežu s informacijsko-zabavnim sustavom vozila. Vrhunski zvučni sustav Bose upotpunjuje paket, obećavajući putnicima visokokvalitetno iskustvo slušanja uz osam zvučnika – uključujući subwoofer.

Bayon je opremljen najnovijom verzijom Hyundaijeve Bluelink tehnologije, što znači da korisnici mogu koristiti najmodernije povezane usluge automobila. Bluelink uključuje usluge poput Povezano usmjeravanje i novu značajku Korisničkog profila. Novost u ovoj generaciji Bluelinka je integracija kalendara. To znači da vozač može zrcaliti svoj Google ili Apple kalendar u informacijsko-zabavnom sustavu vozila. Ako sastanak iz kalendara ima i adresu, može se uvesti izravno u navigacijski sustav vozila.

Osim toga, kupci mogu locirati, zaključati i otključati svoj automobil na daljinu pomoću aplikacije Bluelink ili provjeriti podatke o vozilu poput potrebnog održavanja ili razine goriva. Bayon dijeli svoju sigurnu i robusnu DNK s ostalim članovima Hyundai SUV obitelji, a ima i iste sigurnosne značajke. Još jedan način na koji se ističe u svom segmentu, Bayon nudi opsežan popis sigurnosnih značajki Hyundai SmartSense. Mnogi od njih već su uključeni u standardnu opremu.

Brojne značajke poluautonomne vožnje izdvajaju Bayon od konkurencije. Pomoć za držanje prometnih traka (LFA) održava vozilo u sredini svojeg traka. Pomoć za izbjegavanje frontalnog sudara (FCA) prvo oglašava alarm, a zatim, ako je potrebno, aktivira kočnicu kako bi se spriječio sudar. Ova značajka uključuje otkrivanje automobila, pješaka i biciklista, kao i skretanja u raskrižju, tako da može aktivirati kočnicu kako bi se spriječio sudar s automobilom koji nailazi kada skrećete lijevo na raskrižju. Još jedna napredna značajka, Navigacijski  pametni tempomat (NSCC), koristi podatke iz navigacijskog sustava vozila za autonomno podešavanje brzine tijekom vožnje autocestom ili brzom cestom.

Pomoć za izbjegavanje sudara u mrtvom kutu (BCA) koristi prednju kameru i radar stražnjeg kuta za nadgledanje zavoja, a ako se otkrije drugo vozilo, na vanjskim se zrcalima pojavljuje vizualno upozorenje. Gdje je potrebno, BCA djeluje na kočnicu kako bi se izbjegao sudar ili smanjila šteta zbog udara.

Bayon također uključuje nekoliko značajki koje nježno preusmjeravaju pažnju vozača kada više nisu fokusirani. Upozorenje vozača na umor (DAW) analizira način vožnje kako bi pomoglo u otkrivanju pospanosti ili smetnje u vožnji. Ovaj sustav radi zajedno s Upozorenjem o odlasku vodećeg vozila (LVDA), koje upozorava vozača kada vozilo ispred krene prema naprijed, a vozač ne reagira (dovoljno brzo). Uz to, Upozorenje na putnike na stražnjim sjedalima (ROA) obavještava vozača prije napuštanja vozila ako senzori prepoznaju kretanje na stražnjem sjedalu. To Bayona čini još sigurnijim za putnike na stražnjim sjedalima, uključujući djecu ili kućne ljubimce, što ga čini izvrsnim izborom za obitelji.

Ipak, ostale značajke osiguravaju sigurnost tijekom vožnje pri malim brzinama ili prilikom parkiranja. Pomoć pri izbjegavanju sudara pri parkiranju – vožnja unatrag (PCA-R) daje upozorenje i, ako je potrebno, aktivira kočnicu kada se otkrije stražnja prepreka kada se automobil polako vozi unatrag. Pomoć za izbjegavanje stražnjeg bočnog sudara (RCCA) pomaže vozačima na sličan način kada izlaze iz parkirnog mjesta i kada drugi automobil prolazi. Pomoć pri parkiranju (PA) omogućuje poluautonomno parkiranje, uz niz senzora i softvera koji zajedno pomažu vozačima da uđu u uske prostore. U slučaju nesreće, eCall će automatski upozoriti hitne službe ako se aktiviraju zračni jastuci u vozilu. Alternativno, putnici također mogu aktivirati ovu značajku pritiskom na prekidač.

Bayon se može pohvaliti niskom potrošnjom goriva i visoko konkurentnom emisijom CO2 zahvaljujući obnovljenoj obitelji benzinskih motora Kappa generacije. T-GDi je motor s izravnim ubrizgavanjem za optimalnu učinkovitost. Bayon također ima Hyundaijevu jedinstvenu tehnologiju kontinuirano promjenjivog razvoda ventila (CVVD) koja regulira trajanje otvorenosti i zatvorenosti ventila u skladu s uvjetima vožnje. Ovo optimizira performanse motora, istovremeno smanjujući potrošnju goriva, što rezultira smanjenim emisijama i uštedom goriva. Bayon je također dostupan s 48-voltnom niskonaponskom hibridnom tehnologijom (48V). Sustav sadrži 48-voltnu bateriju, generator hibridnog startera (MHSG) i LDC pretvarač (niskonaponski DC / DC). MHSG rekuperacijom generira kinetičku energiju i pohranjuje je u 48V baterijski sustav, gdje se može koristiti za stabiliziranje 12V napajanja u kabini i na taj način štedjeti gorivo.

Niskonaponska hibridna tehnologija od 48 V može se kombinirati s inteligentnim ručnim mjenjačem (iMT), jedinstvenim tehnološkim uparivanjem koje osigurava još veću uštedu goriva i učinkovitost. iMT razdvaja motor od mjenjača kada vozač otpusti gas. To omogućuje vozilu da započne coasting (kotrljanje ili jedrenje), smanjujući emisije i štedeći gorivo. S iMT-om su povezane dvije različite razine coasting kretanja: prvo, kada je motor u praznom hodu, i drugo, kada je motor potpuno isključen. Motor se ponovno pokreće čim vozač pritisne papučicu kočnice ili gasa i ponovno počne raditi u istom stupnju prijenosa kao i kad je bio isključen. To rezultira nižom potrošnjom goriva bez kompromisa u performansama.

Na vrhu ponude je 1,0-litreni T-GDi motor s 48V i 120 ili 100 KS. On se može povezati sa 6-stupanjskim inteligentnim ručnim mjenjačem (6iMT) ili 7-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7DCT). Verzija 1,0-litrenog T-GDi od 100 KS dostupna je i bez 48V, a može se upariti sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem (6MT) ili 7DCT. 1,0-litreni T-GDi motor sa i bez 48V također dolazi s tri načina rada za optimiranje odziva motora i performansi upravljanja temeljem uvjeta vožnje. To su Eco, Normal i Sport. Dostupan je i 1,2-litreni MPi motor s 84 KS uparen s 5MT.

Bayon je prvi Hyundai SUV koji je opremljen Rev Matchingom, značajkom koja je obično rezervirana za Hyundaijeve modele visokih performansi. Rev matching automatski podešava broj okretaja motora kada vozač prebaci s višeg na niži stupanj prijenosa. Posljedično, omogućuje uglađenije prebacivanje u niži stupanj prijenosa za ugodniju vožnju. Dostupan je uz 1,0-litreni T-GDi motor kada je uparen sa 7DCT za sve načine rada, a uz 1,0-litreni T-GDi motor s 48V kada je uparen sa 6iMT u sportskom načinu rada.

Hyundai je za Bayon pripremio tri razine opreme – Comfort, Style i Premium. Početni model, između ostalog dolazi uz središnje daljinsko zaključavanje s alarmom, audio radio uređaj + RDS + DAB s komandama na upravljaču, Bluetooth, USB, tempomat, klima-uređaj, električno podešavanje prednjih i stražnjih stakala, kožom presvučen upravljač podesiv po visini i dubini, sjedalo vozača podesivo po visini, 15-inčni čelični naplatci s gumama 185/65R15… Druga, Style razina donosi i 10,25-inčnu digitalnu instrument ploču, stražnje parking senzore s kamerom za vožnju u natrag, 8-inčni središnji zaslon, bežični punjač za pametne telefone, ambijentalno osvjetljenje, 16-colne aluminijske naplatke, prednju masku u crnoj boji visokog sjaja te dodatno zatamnjena stražnja stakla.

Premium, kao najbogatiji paket opreme povrh svega nabrojenog donosi još i prednje parking senzore, USB punjač u prednjem i stražnjem dijelu vozila, grijana prednja sjedala, grijano kolo upravljača, automatski klima-uređaj s automatskim odmagljivanjem stakla, senzor za kišu, pametni tempomat (samo uz automatski mjenjač), elektrokromatski središnji retrovizor, središnji naslon za ruku, prednja LED svjetla sa svjetlima koja prate zavoj te stražnja LED svjetla. Nadoplata za metalik boju je 3 tisuće kuna.

Pripremljeno je i još nekoliko opcija nadoplate. Tu je mogućnost dvobojne karoserije koja stoji 3390 kn, paket sigurnosti, kao i zimski paket koji uključuje grijanje prednjih sjedala i upravljača za što je potrebna nadoplata od 2990 kn, i moguća je već od prve razine opreme. Svakako je korisna nadoplata za Smart Key, koji uz srednji paket stoji 2590 kn, a donosi i USB  u stražnjem dijelu vozila, dok uz najbogatiji paket opreme stoji 1990 kn. Od srednje razine opreme moguća je i nadoplata za Paket Navi koji donosi  10,25-inčni navigacijski uređaj s LCD ekranom + RDS + DAB s 4 zvučnika te Bluelink, a stoji 5990 kn. Želite li krovni otvor na svom Bayonu budite spremni za to izdvojiti 4990 kn, ali samo uz najbogatiji paket opreme.

Cijene Bayona kreću od 114.990 kn za osnovni 1,2-litreni DOHC benzinac od 84 KS te Comfort razinu opreme. Isti paket opreme uz početni turbak starta na 123.760 kn. Nešto više od 13 tisuća kuna potrebno je nadoplatiti za bogatiji Style paket opreme, a dodatnih 9 tisuća kuna za 7-stupanjski DCT mjenjač. Povrh Style paketa moguće je odabrati još bogatiji Premium paket koji stoji dodatnih 10 tisuća kuna. Za snažniji 1,0 T-GDI motor od 120 KS i 7DCT potrebno je izdvojiti 185 tisuća kuna.

Bez obzira kupujete li dijelove za svoj automobil putem iznimno popularnog webshopa ili pak fizički u samoj trgovini, ne zaboravite kako u Auto Kreši postoji vrlo široka ponuda guma, metlica brisača kao i tepiha, odnosno tekućina za pranje vjetrobranskog stakla. Široka ponuda kvalitetne autokozmetike ostavlja vam mogućnost da produljite dobar izgled svog metalnog ljubimca što dulje. Sve to potražite u Auto Kreši.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)