Rumunjska Dacia, dio Renault grupacije novim i povoljnim obiteljskim modelom u izvedbama s 5 ili 7 sjedala juriša na C-segment. Pored modela Sandero, Duster te Spring model Jogger četvrti je stup proizvodne strategije marke. Jogger je nasljednik modela Logan MCV, a njegovo predstavljanje dio je strategije obnove ponude marke. Tako do 2025. godine očekujemo još dva modela. Model je to koji spaja duljinu karavana, prostranost monovolumena i izgled SUV-a. U Daciji pak smatraju kako je on zapravo klasa za sebe. Važno je znati kako Jogger isto tako, poput ostalih Dacia modela nudi najbolji omjer cijene, prostranosti i svestranosti.

S imenom koje asocira na sport, prirodu i pozitivnu energiju, Dacia Jogger nastavlja pronositi novi identitet marke. Kratko, Jogger i međunarodno, to ime simbolizira njegovu izdržljivost i svestranost uporabe. Model će isprva biti dostupan s dvjema opcijama motora: posve novim benzinskim motorom TCe 110 i benzinsko-plinskim motorom TCe 100 ECO-G. Dacia je jedini proizvođač koji sve svoje modele nudi s benzinskim i dvogorivnim motorom ECO-G, a 2023. ponudu će proširiti i hibridnom tehnologijom. Dacia Jogger je najpristupačniji hibridni model sa sedam sjedala na tržištu.

Dacia modeli veliki iskorak napravili su 2004. godine, nakon preuzimanja od strane Renaulta. Od tada su prodali više od 7 milijuna vozila, a riječ je i o dosta popularnoj marki i na domaćem tržištu. Bez obzira trebate li dijelove za neki Dacia model ili par vozilo neke druge marke, znajte kako u Auto Kreši možete pronaći iznimno široku ponudu dijelova. Na jednom mjestu osigurani su brojni autodijelovi. Širok spektar ulja, filteri, diskovi i kočione obloge, svjećice te antifriz, kao i gumeni te tekstilni tepisi, ali i ‘sitnije’ stvari poput metlica brisača i kozmetike ili pak automobilskih guma pronađite u prodajnom asortimanu Auto Kreše.

Razmišljajući kako osvježiti dizajn obiteljskog vozila, Dacia je nadahnuće potražila u nesputanoj divljini, bespućima otvorenih cesta i pustolovnom životnom stilu suvremenih obitelji. Spajanjem duljine karavana i prostranosti monovolumena s izgledom SUV-a, Dacia Jogger predstavlja pravo rješenje za bijeg iz svakodnevice. Prednji profil ističe se širokom i prepoznatljivom maskom, snažnim blatobranima koji guraju kotače prema uglovima karoserije i isklesanim vodoravnim poklopcem motora.

Kotači postavljeni u ravnini s blatobranima i stražnji spojler zaslužni su za dinamičan izgled, dok okomita stražnja svjetla pridonose širem dojmu prtljažnika, istovremeno naglašavajući stražnje blatobrane zbog čega automobil djeluje stabilno i uravnoteženo. Pustolovan izgled duguje krovnim nosačima, izraženim lukovima blatobrana i visokom razmaku od tla – 20 cm kada je vozilo neopterećeno.

Opremljen je velikim kotačima (66 cm) i gumama visokog profila zbog kojih djeluje robusno. Veliki međuosovinski razmak (289,7 cm), prostor za glavu od 91,2 cm i okomiti stražnji kraj (okomita stražnja svjetla, iznimno širok poklopac prtljažnika i niski utovarni prag) zaslužni su za obilje putničkog i prtljažnog prostora. Zbog velike duljine stražnjih vrata i linije bočnih prozora (4 cm), olakšan je pristup i boravak na stražnjim sjedalima. S duljinom od 454,7 cm, Dacia Jogger najdulji je model u ponudi marke. Njegove dimenzije odgovor su na zahtjeve obitelji koje traže svestrano vozilo za svakodnevnu upotrebu.

Prednja i stražnja svjetla utjelovljuju Dacijin svjetlosni potpis u obliku slova Y, pri čemu su prednja dnevna i kratka svjetla izvedena u LED tehnologiji. Osim što smanjuju potrošnju, LED svjetla jamče snažnije osvjetljenje i bolju vidljivost danju i noću. Neke inačice Dacije Jogger opremljene su modularnim i lako prilagodljivim krovnim nosačima.

Budući da su prilagođeni najrazličitijim vrstama putovanja (pa i onima koje uopće ne očekujete) na njima možete prenijeti teret do 80 kg (bicikle, skije, krovne kovčege itd.). Ovaj domišljati sustav u potpunosti je usklađen s načelima marke: pametan je, praktičan, jednostavan i ekonomičan.

Kotači u ravnini s blatobranima, uokvireni snažnim lukovima, opremljeni su pokrovima kotača Flexwheel elegantnog dizajna s perforacijama. Kupcima su na raspolaganju i naplatci dijamantne obrade površine. Ručice vrata odlikuju se uglađenim i ergonomičnim dizajnom. Gumb za otvaranje motoriziranog poklopca prtljažnika na praktičan je i elegantan način ugrađen u njegov donji dio.

Dacia Jogger zadovoljava potrebe za prostorom i svestranošću toliko važne u svakodnevici svake obitelji.  S ukupno 24 l prostora za odlaganje u putničkom prostoru, novi model jamči udobnost svim putnicima – bili oni sprijeda, u sredini ili straga. Glavni su pretinci 7-litreni pretinac za rukavice, pretinci u vratima sprijeda i straga u koje stane 1-litrena boca, 1,3-litreni zatvoreni pretinac središnje konzole i šest držača čaša.

Od druge razine opreme čitavom širinom armaturne ploče proteže se tekstilna traka što povećava dojam prostranosti kabine. Sučelja za vozača (instrumentna ploča i zaslon multimedijskog sustava) smještena su iznad trake, dok su lako dostupne komande (klima-uređaj, sustavi za pomoć u vožnji) smještene ispod nje. Isti tekstilni umetci krase i naslone za ruke na prednjim vratima.

Neke inačice opremljene su sklopivim stolićima i držačima čaša za putnike u drugom redu. Stolići se mogu produljiti do 7 cm kako bi odgovarali potrebama svih putnika. Drugi red opremljen je i dvjema ISOFIX pričvrsnim točkama za dječje sjedalice. Putnici u trećem redu uživat će u pojedinačnim sjedalima, naslonima za ruke i velikom bočnom prozoru za prozračivanje i bolji pogled na cestu. Sve tri klupe ovog sedmerosjeda imaju vlastito stropno svjetlo. Visina sjedala (+5,5 cm) između prvog i drugog te trećeg (+2,5 cm) reda sjedala pruža  još veću udobnost za putnike straga.

Budući da je opremljen s tri reda sjedala, Dacia Jogger može prevesti do 7 odraslih putnika. Ovo istinski svestrano vozilo može se konfigurirati na više od 60 načina. U drugom redu smještena je klupa za 3 osobe preklopiva u omjeru 2/3 : 1/3, dok su u trećem redu dva preklopiva sjedala koja se mogu i izvaditi. Dacia Jogger ima obujam prtljažnika 1819 litara kada su sva sjedala preklopljena.

Drugi i treći red sjedala imaju jednaku razinu udobnosti kao i količinu prostora za noge i koljena. Pristup trećem redu sjedala u Daciji Jogger iznimno je jednostavan zahvaljujući sklopivom drugom redu sjedala. Prostor za glavu (85,5 cm) i koljena (12,7 cm) u trećem redu jedan je od najvećih na tržištu osobnih vozila za sedam putnika, što znači da se ondje može udobno smjestiti dvoje odraslih putnika.

Prtljažnik mjeri do 708 litara u izvedbi s pet sjedala i 160 litara u izvedbi sa sedam sjedala, a kad je treći red sjedala preklopljen, obujam iznosi 565 litara. Budući da je prtljažni prostor visok (66,1 cm) i dugačak (115 cm), preklapanjem jednog od sjedala iz trećeg reda, u njega će bez problema stati dječja kolica ili dječji bicikl.

Jednostavnim uklanjanjem trećeg reda sjedala, cijela obitelj imat će dovoljno prostora za svu opremu za izlete, alat ili pak za kućnog ljubimca. Kako bi prijevoz i pohrana različitih predmeta bili jednostavni i sigurni, prtljažni prostor je opremljen elastičnim trakama i četirima prstenovima za pričvršćivanje tereta. Ondje se nalazi i 12 V utičnica. Dacia Jogger ima tri kukice za vješanje: dvije u prtljažniku i jednu na suvozačkom mjestu.

Jogger je dostupan s tri opcije multimedijskog sustava kako bi svatko mogao izabrati pravi za sebe: pametni sustav Media Control može se koristiti u kombinaciji s pametnim telefonom i bez njega, Media Display dostupan je s 8-inčnim dodirnim zaslonom, dok Media Nav omogućuje navigaciju s pomoću pametnog telefona i bežično zrcaljenje. Media Control punokrvni je multimedijski sustav. Uključuje dva zvučnika, postolje za punjenje u armaturnoj ploči, Bluetooth, USB priključak, komande na upravljaču i prikaz informacija radiouređaja preko 3,5-inčnog digitalnog TFT zaslona putnog računala.

Sustav nudi još više kada se kombinira s besplatnom aplikacijom za pametne telefone Dacia Media Control. Aplikacija upotrebljava GPS mrežu pametnog telefona za navigaciju i omogućuje lakši pristup radiju, glazbi, pozivima, porukama i brojnim drugim funkcijama kao što je glasovno upravljanje (Siri ili Android). Kako bi vožnja bila sigurnija, komande su dostupne na upravljaču i neposredno iza njega.

Sustav Media Display uključuje četiri zvučnika, USB priključak i visoko postavljen 8-inčni dodirni zaslon blago nagnut prema vozaču za još veću vidljivost i ergonomičniju uporabu. Intuitivno i praktično sučelje s Bluetoothom kompatibilno je sa sustavima Android Auto i Apple CarPlay. Preko novog prozora ‘Automobil’ pristupa se postavkama sustava za pomoć u vožnji. Naposljetku, sustav Media Nav s ugrađenom navigacijom i Wi-Fijem omogućuje bežično povezivanje sa sustavima Apple Car Play i Android Auto. Audiosustav uključuje šest zvučnika i dva USB priključka.

Dacia Jogger obiteljima pruža sve što im je potrebno kako bi ostale povezane u vožnji: pametno postolje za punjenje, 3,5-inčni digitalni TFT zaslon i, ovisno o inačici, do tri 12 V utičnice za punjenje elektroničkih uređaja. Serijska oprema uključuje i komande na upravljaču za tempomat i graničnik brzine te automatska svjetla.

Poznato je kako Dacia, poput mnogih drugih proizvođača iz ponude izbacuje dizelaše. Tako je i za Jogger predviđen tek jednolitreni TCe benzinski motor od 109 KS. On je uparen sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem. Ovo novo izdanje zahvaljujući aluminijskom bloku motora teži manje, dok ga okretni moment od 200 Nm pri 2900 okr/min zapravo čini najsnažnijim motorom u ponudi Dacije Jogger.

Dodatna je opcija jednolitreni benzinac koji ima oznaku ECO-G, a što znači da je tvornički opremljen i plinskim instalacijama. Upravo je taj model svojevrsna zamjena za dizelsku opciju. Jamstvo, servisni intervali, troškovi servisa i kapacitet prtljažnika jednaki su onima inačice s benzinskim motorom. Naime, spremnik za plin nalazi se na mjestu gdje se inače nalazi rezervni kotač. U slučaju da se koristi pogon na benzin, tu je snaga od 91 KS, odnosno 9 KS više kada se kao gorivo koristi plin. Raspoloživi spremnik plina je od 40 litara, uz što ide i 50 litarski spremnik benzina. Tijekom iduće godine očekuje se i prvi hibridni pogon rumunjskog proizvođača.

Budući da je konstruiran na suvremenoj platformi i ojačan vrlo otpornom i krutom karoserijom, Dacia Jogger sjajno odolijeva udarcima. Strukturna poboljšanja karoserije uključuju ojačani prostor motora (bočni nosači i spušteno podvozje) i putnički prostor. Senzori pritiska na vratima povezani s akcelerometrom rano prepoznaju da je došlo do bočnog sudara i tako ubrzavaju aktivaciju zračnih zavjesa i bočnih zračnih jastuka te sprječavaju nastanak ozljeda u predjelu trbuha, prsa i glave.

Dacia je za Joggera pripremila tri razine opreme – Essential, Comfort te Extreme. Posljednje navedeni donosi i dizajnerske elemente koji mu osiguravaju i veću privlačnost. Essential razina donosi 16-colne čelične naplatke, radio Dacia Control, ali i dosta spartanski popis ostale opreme. Kod tog početnog modela od 121.900 kn potrebna je nadoplata od 3000 kn za klima-uređaj, a za dodatnih 750 kn dobiva se i tempomat, te stražnji parking senzori i upravljač podesiv po visini i dubini. Poželite li i 8-inčni Media Display multimedijski sustav, potrebna je nadoplata od 3700 kn.

Druga, Comfort razina bogatija je, između ostalog za Flexwheel čelične naplatke (izgledaju kao alu naplatci), modularne krovne nosače, električno podesiva i grijana ogledala u boji karoserije, senzor za kišu, tempomat i stražnje parking senzore, klima-uređaj, upravljač podesiv po visini i dubini presvučen umjetnom kožom kao i ručica mjenjača, ali i 8-inčni Media Display multimedijski sustav. U odnosu na početni model, Comfort je skuplji za 13.500 kn.

Uz dodatnih 7500 kn u Extreme razini između ostalog dolazi i kamera za vožnju unazad, automatska klima, preklopivi stolić na poleđini prednjih sjedala, 16-colni alu naplatci, kartica ‘slobodne ruke’, Extreme dodatci… Bijela, jednoslojna boja je besplatna, a za crnu, smeđu ili dvije sive metalik boje potrebna je nadoplata od 3500 kn.

Bez obzira o tome preferirate li kupnju putem webshopa ili pak fizički u poslovnici (Biokovska 1b, Zagreb) važno je znati kako Auto Krešo osigurava oba načina. Na jednom mjestu tako možete potražiti vrlo široku ponuda guma, metlica brisača kao i tepiha, odnosno tekućina za pranje vjetrobranskog stakla. Za sve autodijelove i opremu tu je Auto Krešo.

Izvadak iz cjenika

ModelMotorSnaga kW (KS)Emisija CO2 (g/km)Cijena
5 sjedala
Jogger Essential1,0 ECO-G67 (91) / 74 (100)118121.900 kn
Jogger Essential1,0 TCe81 (109)127123.900 kn
Jogger Comfort1,0 ECO-G67 (91) / 74 (100)119135.400 kn
Jogger Comfort1,0 TCe81 (109)128137.400 kn
Jogger Extreme1,0 ECO-G67 (91) / 74 (100)118142.900 kn
Jogger Extreme1,0 TCe81 (109)127144.900 kn
7 sjedala
Jogger Essential1,0 ECO-G67 (91) / 74 (100)119128.500 kn
Jogger Essential1,0 TCe81 (109)129130.500 kn
Jogger Comfort1,0 ECO-G67 (91) / 74 (100)121142.000 kn
Jogger Comfort1,0 TCe81 (109)129144.000 kn
Jogger Extreme1,0 ECO-G67 (91) / 74 (100)120149.500 kn
Jogger Extreme1,0 TCe81 (109)129151.500 kn

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)