U Citroënu imaju namjeru pridobiti nove kupce za svoje modele. Sve manja je ponuda sedana u C-segmentu, pa su se dosjetili kako ne bi bilo loše proširiti ponudu crossovera. Tako je njihova ideja tom dijelu kupaca ponuditi fastback izdanje crossovera. Prvi takav model u Citroënovoj ponudi je nastao na modelu C4, a koji je sada u imenu dobio i dodatno slovo X – C4 X. Osim njega, taj dodatak u imenu dobiva i električno izdanje ë-C4 X. Kao što se i očekivalo, bitnije promjene desile u stražnjem dijelu vozila, dok je ostatak ostao identičan.

S obzirom na to da je C4 svojevrsni crossover, njegovo X izdanje tu je kako bi privuklo kupce koji traže ipak nešto više prostora. Prvenstveno prostora u prtljažnom prostoru. Naime, prtljažnik obujma 380 litara i nije neki spektakl, pa su u Citroënu odlučili stražnji dio malo ‘nadoštukat’. Tako je C4 X dobio dodatnih 24 centimetra u stražnjem dijelu, a što znači da je ukupna duljina sada 460 centimetara. To se odrazilo i na obujam prtljažnika. On je dobio dodatnih 130 litara. Nije nekakav spektakl, no kažu da čovjeka veseli.

Neovisno o tome za koji model automobila trebate rezervne dijelove ili opremu, prava adresa je Auto Krešo. Pored brojnih dijelova, poput raznih ulja, filtera, diskova i kočionih obloga, svjećica te antifriza tu su i gumeni te tekstilni tepisi, ali i ‘sitnije’ stvari poput metlica brisača kao i kozmetike ili pak automobilskih guma. Sve to možete pronaći u prodajnom asortimanu Auto Kreše.

Iako s našeg gledišta neke su stvari mogle biti bolje izvedene, kupci limuzina su na to navikli. Naime, taj polegnuti stražnji dio ovog crossover fastbacka nije donio peta vrata već klasična vrata prtljažnika. Time je dostupnog prtljažnog prostora bitno manje. To će svakako osjetiti obitelji koje imaju potrebu za smještajem dječjih kolica, ali i poslovni korisnici koji vozila koriste za putovanja, a kada se prtljažnik koristi za smještaj i nekoliko putnih kofera.

Pogledamo li ostale dimenzije vidimo kako nema nikakvih bitnijih promjena. Širina vozila je ista – 203,2 cm. Visina je ostala ista – 152,5 cm. Naravno, nastali su na istoj platformi s međuosovinskim razmakom od 267 cm. To je 11,7 cm kraće od Peugeotovog modela 408, a koji je napravljen po sličnom receptu. U ukupnoj duljini C4 X je kraći 8,7 cm. Ipak, 408 je niži za 4,7 cm, a što mu daje više sportskog duha, a što i je nit vodilja modela s logotipom lava.

Sukladno novom stražnjem dijelu, tu su i nova LED stražnja svjetla, a koja su postavljena s obje strane otvora prtljažnika i prolaze kroz isklesane linije prtljažnika poklopaca. Završavajući u obliku strelice ispred stražnjih vrata, a čime žele dodatno naglasiti dinamiku. Na novom braniku postavljeno je središnje udubljenje registarske pločice, a donji dio branika završena u mat crnoj boji.

U Citroënovoj proizvodnoj gami, C4 X zauzet će tako prostor između već poznatog modela C4, ali i nešto većeg C5 X, koji se tak treba izboriti za kupce, jer ipak je riječ o modelu kojem cijena starta na više od 260 tisuća kuna. No, valja znati kako je C5 X model koji čini sami vrh ovog francuskog proizvođača.

Iako smo maloprije spomenuli kako se C4 i C4 X razlikuju prvenstveno po novom stražnjem dijelu, ipak ima još nekih razlika. Tako se C4 X može pohvaliti najnovijom generacijom multimedijskog sučelja. Riječ je o sustavu MyCitroën Drive Plus koje kupcima nudi sveobuhvatan paket značajki za povezivanje i povezanih usluga, a premijeru je imao na modelu C5 X.

‘Uzbuđeni smo zbog prilika koje pružaju novi modeli ë-C4 X i C4 X. Vjerujemo da će oni značajno pridonijeti prisutnosti naše marke i ciljevima rasta prodaje, posebno na međunarodnim tržištima i u Europi’, rekao je Vincent Cobée, direktor marke Citroën. ‘Brojni su nam kupci povjerili kako žele pristupačnu, odgovornu i profinjenu zamjenu za kompakte i SUV-ove iz segmenta srednje velikih vozila, a ovo je naš najbolji pokušaj da im tu želju i ispunimo.’

U Citroënu napominju kako je ponuda pogonskih opcija gotovo ista kao kod modela C4. To znači da su raspoloživi 1,2-litreni turbobenzinci od 102 i 131 KS te 1,5-litreni BlueHDi od 131 KS. Naravno, ponuda je različita za pojedina tržišta. Ona koja su daleko razvijenija od našeg neće u ponudi niti imati model C4 X, već samo ë-C4 X. Za sada, riječ je o Austriji, Belgiji, Luxemburgu, Nizozemskoj, Njemačkoj Netherlands, nordijskim i baltičkim tržištima te Portugalu i Velikoj Britaniji.

Kupci ovog modela na raspolaganju imaju dobro poznatu elektro ponudu Stellantis grupacije. Riječ je o elektromotoru od 100 kW, odnosno 136 KS, a koji se napaja iz 50 kWh litij-ionske baterije. Navodno može osigurati doseg do 360 km, uz maksimalnu brzinu od 150 km/h, a tu je i 260 Nm maksimalnog okretnog momenta. Garancija na bateriju je 8 godina, odnosno do 160 tisuća kilometara, a jamči se 70% njenog početnog kapaciteta.

Novi modeli ë-C4 X i C4 X za sva će se tržišta proizvoditi isključivo u Europi, u tvornici Stellantis Villaverde u Madridu. Lansiranje na naše, hrvatsko tržište zakazano je za početak 2023. godine, naravno u nadi da se to ne prolongira.

Neovisno o tome trebate li autodijelove, gume, metlice brisača ili pak tepihe, odnosno tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla, prava adresa za sve to je Auto Krešo. Također, dobro je znati kako se svi dijelovi i oprema mogu naručiti i putem našeg webshopa, želite li kupnju obaviti fizički u poslovnici, potražite nas na dobro poznatoj adresi Biokovska 1b u Zagrebu.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)