Već dugi niz godina, točnije od 1977. naziv Avant upotrebljava se za vozila koja spajaju sportski i elegantan dizajn, vrhunsku funkcionalnost i iznimnu dinamiku vožnje. Četrdeset osam godina nakon premijere modela Audi 100 Avant, A6 Avant ulazi u novu eru. Poput novih modela Q5 i A5, novi A6 Avant temelji se na platformi Premium Platform Combustion (PPC). Arhitektura elektronike E3 1.2 osigurava modernu povezanost, ažuriranja i funkcije digitalizacije u svim novim modelima.

Pojednostavljen jezik dizajna modela prenosi funkcionalan i suvremen karakter. Prednji dio vozila karakterizira nisko postavljen Singleframe koji se proteže do donjeg ruba prednje maske. Zajedno s tankim glavnim svjetlima i reljefnim Audi prstenovima, modelu A6 Avant daje upečatljiv, fokusiran i prepoznatljiv izraz. Trodimenzionalno modelirane zračne zavjese ispod glavnih svjetala daju braniku snažan i sportski izgled. Kao i prednji dio, skulpturirani stražnji dio s istaknutim Audi prstenovima također odiše prestižom. Dva elegantna stražnja svjetla svojom preciznom grafikom i kontinuiranom svjetlosnom trakom naglašavaju širinu vozila. Veliki difuzor s dojmljivom ukrasnom trakom zaokružuje stražnji dio i integrira ispušne cijevi s njihovim dojmljivo dizajniranim pravokutnim oblogama.

Bez obzira o tome trebate li rezervne dijelove za neki od Audi modela ili vozila neke druge marke, prava adresa je Auto Krešo. Pored brojnih dijelova, poput raznih ulja, filtera, diskova i kočionih obloga, svjećica te antifriza tu su i gumeni te tekstilni tepisi, ali i ‘sitnije’ stvari poput metlica brisača kao i kozmetike ili pak automobilskih guma. Sve to možete pronaći u prodajnom asortimanu Auto Kreše.

Napredna tehnologija osvjetljenja značajno doprinosi većoj sigurnosti na cestama i bitan je dio DNK-a marke Audi. Novi A6 Avant također ima ulogu predvodnika u svojoj klasi na ovom području. Dizajn glavnih i stražnjih svjetala temelji se na digitalizaciji, dajući vozaču mogućnost da individualizira izgled svog modela A6 Avant prema vlastitim željama. Istodobno, digitalni prikaz svjetala nudi inovativne funkcije koje poboljšavaju komunikaciju s drugim sudionicima u prometu. Dodatna oprema uključuje digitalna LED svjetla za dnevnu vožnju koja se sastoje od 48 pojedinačnih LED segmenata po glavnom svjetlu. Opcijska Matrix LED glavna svjetla imaju šesterokutni perforirani zaslon od nehrđajućeg čelika iza kojeg su skrivena digitalna svjetla za dnevnu vožnju. Ovaj novi dizajn glavnim svjetlima daje još upečatljiviji izgled.

S ukupno sedam digitalnih svjetlosnih potpisa sprijeda i straga, od kojih je nekoliko dizajnirano kao aktivni potpisi u kojima se pojedinačni segmenti inteligentno pojačavaju i prigušuju, novi A6 Avant nudi značajan potencijal za personalizaciju. Opcijski dostupna digitalna OLED stražnja svjetla druge generacije na stražnjem dijelu modela A6 Avant kombiniraju dizajn osvjetljenja i inovativnu tehnologiju na jedinstven način. Zahvaljujući ukupno osam digitalnih OLED panela, vjerojatnost prepoznavanja vozila velika je i istovremeno se povećava sigurnost na cesti. Svaka strana ima 198 OLED segmenata koji generiraju digitalne potpise, od kojih su neki aktivni. Zbog aktivnih se potpisa svjetla doimaju živima zahvaljujući stalnom kretanju. Algoritam posebno razvijen za ovu funkciju stvara novu sliku iz 396 OLED segmenata nekoliko puta u sekundi. Pojedinačni segmenti međusobno djeluju na takav način da ukupni intenzitet svjetla ne varira.

Utvrđivanje udaljenosti i svjetlo za komunikaciju u digitalnom OLED 2.0 bitne su komponente za dodatno povećanje sigurnosti na cesti s pomoću svjetla. Na primjer, ostali sudionici u prometu upozoravaju se u slučaju da je ispred njih došlo do nesreće ili kvara. U kritičnim situacijama u vožnji ili prometu, svjetlo za komunikaciju u digitalnim OLED stražnjim svjetlima projicira specifičan potpis stražnjih svjetala. Naime, uz uobičajenu grafiku stražnjih svjetala, osam trokuta po cijelom stražnjem dijelu upozorava vozače koji voze iza. Tu je i dinamični svjetlosni efekt pri otključavanju ili izlasku iz vozila. S funkcijama Coming Home i Leaving Home, pojedinačni LED ili OLED segmenti aktiviraju se jedan za drugim u intervalima od samo nekoliko milisekundi, stvarajući novu svjetlosnu sekvencu futurističkog izgleda čak i kada vozilo miruje.

Za razliku od serijske opreme, gdje A6 Avant namjerno pokazuje puno boje karoserije i aluminija kako bi naglasio svoju eleganciju, vanjski dizajn modela S-line naglašava njegov sportski duh. Područje oko većih, dvodijelnih prednjih usisa zraka je završeno u mat antracit kromu kao i širi pragovi i ukrasi oko difuzora sportskog dizajna. Crna Singleframe rešetka također ima veću strukturu, a okomiti okviri naglašavaju bočne zračne zavjese za optimizaciju protoka zraka. Svaki od ovih elemenata naglašava dinamičan karakter modela A6 Avant S-line.

Po želji se na S-line eksterijer paket može dodati i Black optik paket. Ovdje su Audi prstenovi sprijeda i straga obojeni u antracit sivu boju. Singleframe, ukras difuzora, bočni pragovi vrata, ručke na vratima, okviri prozora, kućišta retrovizora i krovni nosači modela A6 Avant završeni su u crnoj boji. Ispušni sustav također uključuje tamne kromirane obrube ispušnih cijevi.

Postoji jedanaest boja koje možete izabrati za A6, uključujući nemetalik Arkona bijelu. Dostupne metalik boje su Gletscher bijela, Mythos crna i Chronos siva, a dostupne su i boje Grenadine crvena, Florett srebrna, Firmament plava i Madeira smeđa. Ponudu zaokružuju potpuno nova boja Midnight zelena kao i Ascari plava metalik i Daytona siva. Kada je riječ o naplatcima, Audi nudi širok raspon progresivnih dizajna od 18 do 21 inča.

Sportski dizajn doprinosi izvrsnoj aerodinamici i osigurava koeficijent otpora (Cd vrijednost) od 0,25. To je najbolja vrijednost za Avant s motorom na izgaranje u povijesti marke Audi. Zračne zavjese osiguravaju što ravnomjernije strujanje zraka oko prednjih kotača i bočnih strana vozila. Dva otvora za ulaz rashladnog zraka s odvojenim upravljanjem iza Singleframe rešetke dio su koncepta aerodinamike. Osiguravaju optimiziran protok zraka u prostoru motora. Kako bi iskoristio puni potencijal ove tehnologije, Audi je također optimizirao brtvu između branika i rashladne jedinice te smanjio gubitke protoka u ovom području do 70%.

Da bi se to postiglo, elementi za vođenje zraka znatno su krući. Unificirano sučelje za dovod zraka i hlađenje motora također doprinosi poboljšanom protoku zraka oko karoserije. U stražnjem dijelu, aerodinamični paneli osiguravaju definirano usporavanje protoka koje podržava rubni spojler na krovu. Široki i aerodinamički optimizirani difuzor također daje važan doprinos izvrsnom koeficijentu otpora zraka. Omogućuje izvrsnu ravnotežu između uzgona na stražnjoj osovini i otpora zraka.

Sofisticirani aerodinamični koncept zaokružuju aerodinamički optimizirani kotači od 18 i 19 inča izrađeni od dijamantno brušenog aluminija. Vidljivi dizajn ruba je sjajan, dok su zatvorena, aerodinamički optimizirana područja crna i neupadljivo se stapaju sa sjenama. Aerodinamika i cjelokupna akustika novog modela A6 Avant također su na najvišoj razini. Zvučna izolacija u vozilu poboljšana je do 30 % u usporedbi s prethodnim modelom, i to uz gotovo istu težinu materijala. Čvršće zabrtvljeni prozori i optimizirane brtve na vratima osiguravaju ugodniju akustiku u unutrašnjosti, a time i bolji osjećaj u vozilu. Akustična stakla sada su dostupna kao opcija za prozore na stražnjim vratima i prednje bočne prozore. Tu su i nove čahure ležaja motora te mjenjača koje osiguravaju mirniju i tišu vožnju. Oblik zubaca zupčanika također je optimiziran, što pogoduje akustici S-tronic mjenjača. Osim toga, sve gume od 19 inča naviše imaju prigušivače buke. Riječ je o pjenastim prstenovima na unutarnjoj strani gume koji smanjuju vibracije zraka i time pozitivno utječu na razinu buke u vozilu.

S ukupnom dužinom od 499 centimetara, Audi A6 Avant je 6 cm duži od prethodnog modela. Međuosovinski razmak od 292,7 cm osigurava veći komfor na dugim putovanjima i doprinosi izdašnom prostoru u unutrašnjosti. A6 Avant je širok nešto manje od 188 cm ne ubrajajući vanjska zrcala. Novi promjenjivi panoramski stakleni krov dodatno povećava osjećaj prostora. Prostire se gotovo cijelim prednjim i stražnjim dijelom, a devet segmenata čini osnovu za različite uzorke s područjima koja se mogu uključiti i isključiti za potpunu zaštitu od zasljepljivanja. ‘Digitalnom zavjesom’ upravlja se s pomoću gumba u krovnom modulu.

Prtljažnik ima kapacitet – ovisno o motoru – do 503 litre, uz širinu od 105 cm. Stražnja sjedala se serijski mogu preklopiti u omjeru 40:20:40. Potpunim preklapanjem naslona stražnjih sjedala, kapacitet prtljažnika povećava se na do 1534 litre. Sustav vodilica, paket pretinaca za pohranu i prtljagu te pregradna mreža također su dio serijske opreme, a koji povećavaju svestranost. Komplet za pričvršćivanje tereta s teleskopskom šipkom i zateznom trakom dostupan je kao opcija. Električni poklopac prtljažnika dio je serijske opreme. Otvara se i zatvara pokretom noge, uz projekcijsko svjetlo koje pokazuje gdje postaviti nogu.

Unutrašnjost modela A6 Avant odražava četiri karakteristične značajke nove filozofije dizajna marke Audi. Kao prvo, unutrašnjost je dizajnirana usmjereno na korisnike (human-centric), tj. dosljedno je sustavno usklađena s njihovim potrebama. Druga posebna značajka je ‘digitalna pozornica’ postavljena ispred putnika u obliku Audi MMI zaslona. Uz dizajn vođen materijalima (Material Driven Design), novi Audi A6 zadovoljava zahtjeve za osjećajem prostranosti uz visoku razinu komfora. Jasna struktura i logičan koncept rada osiguravaju jasnoću u svim situacijama i predstavljaju četvrtu značajku – ‘vizualna jasnoća’.

Digitalna pozornica vrti se oko Audi MMI panoramskog zaslona i dodatnog MMI zaslona za putnike. Tanak, samostojeći Audi MMI panoramski zaslon krase zakrivljen dizajn i OLED tehnologija. Sastoji se od Audi virtualnog kokpita s dijagonalom zaslona od 11,9 inča i MMI touch zaslona od 14,5 inča. Audi digitalnu pozornicu za putnike na prednjim sjedalima nadopunjuje opcijskim 10,9-inčnim MMI zaslonom suvozača koji je integriran u dizajn središnje konzole. On suvozaču omogućuje pristup web-stranicama i reprodukciju videosadržaja s interneta te također pomaže pri navigaciji ili pretraživanju najbliže benzinske postaje. Zahvaljujući dinamičkom načinu privatnosti, sadržaj koji odvlači pozornost poput videozapisa ne može se vidjeti s vozačeva sjedala tijekom vožnje. Ako se zaslon za suvozača ne koristi ili nema suvozača, prikazuje se digitalna pozadinska slika.

Novi Audi A6 Avant opcijski je dostupan s novim, konfigurabilnim head-up zaslonom (HUD). HUD može prikazati razne informacije, uključujući brzinu, aktivne sustave potpore za vozača, upute za navigaciju i informacije o medijima. Vozači po prvi put imaju mogućnost upravljanja vozilom i funkcijama infotainment sustava putem head-up zaslona. Zahvaljujući maksimalno iskorištenom prostoru instalacije i prilagođenoj tehnologiji prikaza, vidljiva površina slike povećana je za više od 85 % u odnosu na ranije, a prikaz je znatno precizniji.

Kao kontrast digitalnom i tehničkom području, ova nova unutrašnjost ima takozvanu aplikaciju Softwrap. Proteže se od vrata do vrata cijelom širinom instrumentne ploče i time se unutrašnjost čini širom. Odabrane tkanine, umjetna koža ili Dinamica u oblogama vrata i naslonima za ruke stvaraju komforan, elegantan ambijent.

Boje i visokokvalitetni materijali unutrašnjosti mogu se pronaći ne samo u Softwrapu, već i u sjedalima. Sjedala, Softwrap, obloge vrata i nasloni za ruke u dodatnoj su opremi dostupni od održivih materijala kao što su tkanina Kaskade i materijal od mikrovlakana Dinamica, a koji su uglavnom izrađeni od recikliranog poliestera. Kaskade tekstilne presvlake podsjećaju na prirodne materijale poput vune i nisu dodatno bojane. Djelomično su izrađene od recikliranih materijala. Dinamica izgleda i na dodir je poput brušene kože, no gotovo polovica je izrađena od recikliranog poliestera. Za prirodni smeđi dekor drveta jabuke koristi se samo europsko drvo posječenih stabala koja više ne daju plodove.

Posebni dojam unutrašnjost ostavlja u mraku. Konturno osvjetljenje duž instrumentne ploče i na vratima naglašava širinu unutrašnjosti, dok indirektno svjetlo ispod Audi MMI panoramskog zaslona i na središnjoj konzoli stvara vizualni efekt lebdenja. Visokokvalitetni materijali u vratima također su stilski osvijetljeni. U vozilima s ovom opcijom, logotip Bang & Olufsen čak i svijetli.

Kao dio redizajnirane unutrašnjosti i kokpita koji čine digitalnu pozornicu, dinamičko interakcijsko svjetlo olakšava komunikaciju između vozila i njegovih putnika. Sastoji se od 84 LED diode, nalazi se ispod vjetrobranskog stakla i svijetli u velikom luku koji se proteže od lijevog do desnog A-stupa. Osim funkcije dobrodošlice, interakcijsko svjetlo ima i poseban slijed svjetla koji se aktivira kada se vozilo zaključava ili otključava. Također podržava sigurnost prikazom dinamičkog pokazivača smjera, koji, međutim, služi samo kao dodatni zaslon i ne zamjenjuje pokazivač smjera u Audi virtualnom cockpitu.

Mnoge značajke komfora vožnju u modelu A6 Avant čine prvorazrednim iskustvom. Sofisticirana aeroakustika također obogaćuje iskustvo slušanja, posebno uz opcijske vrhunske sound sustave tvrtke Bang & Olufsen. Vrhunska verzija opremljena je s dva dodatna zvučnika u svakom od prednjih naslona za glavu koji doživljaj zvuka podižu na novu razinu. Ukupno 16 ili 20 zvučnika, uključujući visoko učinkovito pojačalo i subwoofer sa 685 ili 810 W, osiguravaju izvanredan 3D zvuk. Zvučnici naslona za glavu stvaraju osobni surround zvuk i još intenzivnije glazbeno iskustvo.

Opcijski dostupan četverozonski automatski klima-uređaj omogućuje visoku razinu klimatske ugode jer regulira temperaturu zraka, količinu i raspodjelu odvojeno za vozača, suvozača i bočna stražnja sjedala. Istodobno, putnici na stražnjim sjedalima mogu podešavati postavke pomoću zasebne jedinice za kontrolu klima-uređaja na središnjoj konzoli. Opcijski paket kvalitete zraka uključuje ionizator i senzor za finu prašinu koji značajno poboljšavaju kvalitetu zraka u unutrašnjosti. Opcijska funkcija potpore pri zatvaranju vrata osigurava tiho zatvaranje vrata vozila. Kod servo potpomognutog zatvaranja nedovoljno zatvorena vrata će se automatski potpuno privući i potom zaključati.

U trenutku lansiranja novi će A6 Avant biti dostupan s tri različita motora – dva benzinska i jedan dizelski. Dvije od ove tri jedinice snage opremljene su blagom hibridnom tehnologijom (MHEV plus) i stoga su djelomično elektrificirane.

Sustav MHEV plus podržava vozilo s motorom na unutarnje izgaranje, povećava performanse i kvalitetu vožnje te smanjuje emisije CO2. Sastoji se od tri glavne komponente: 48 V baterije, starter alternatora s remenom i novog pogonskog generatora s integriranom kontrolnom elektronikom. Litij-ionska baterija izrađena od litij-željezo-fosfata ima kapacitet pohrane od 1,7 kWh. Primarna zadaća starter alternatora s remenom je pokretanje motora i opskrba baterije električnom energijom. Pogonski generator omogućuje djelomično električnu vožnju, daje dodatni okretni moment i vraća energiju natrag u bateriju tijekom usporavanja.

Tehnologija MHEV plus koristi prednosti električnog pogona pri parkiranju i manevriranju. Komponente električne vožnje također se mogu koristiti pri sporoj vožnji u gradu, u usporenom prometu ili izvan područja grada kada se vozite u sljedeće mjesto. U tim situacijama, A6 Avant radi isključivo na pogonskom generatoru i stoga je posebno učinkovit. MHEV plus podržava vozilo s motorom na izgaranje, primjerice pri kretanju u prometu u koloni ili pri pretjecanju. Pogonski generator u tu svrhu daje dodatni okretni moment do 230 Nm i izlaznu snagu do 18 kW (24 KS).

Prilikom usporavanja, pogonski generator vraća do 25 kW energije natrag u bateriju (rekuperacija). Integrirani sustav upravljanja kočnicama s mogućnošću pretapanja kočione sile osigurava kočenje uz najbolju moguću rekuperaciju, obično bez upotrebe disk kočnica. Sustav od 48 V također omogućuje korištenje električnog kompresora klima-uređaja. To nudi veliku prednost da čak i kada je motor ugašen, na primjer tijekom kotrljanja ili na crvenom svjetlu, klima-uređaj nastavlja raditi punom snagom i održava ugodnu temperaturu u unutrašnjosti. Audi A6 Avant TDI 150 kW te A6 Avant TFSI 270 kW opremljeni su sustavom MHEV plus.

Osnovna verzija je 2-litreni benzinski motor s turbopunjačem, koji ima start-stop sustav i dostupan je samo s pogonom na prednje kotače. Taj 2,0 TFSI isporučuje 150 kW (204 KS) i generira maksimalni okretni moment od 340 Nm. Brojne preinake podigle su učinkovitost novodizajniranog motora na novu razinu. 2.0 TFSI koristi modificirani Millerov ciklus izgaranja, što je osobito korisno pri djelomičnom opterećenju. Usisni ventili se rano zatvaraju, što povećava učinkovitost motora. 2.0 TFSI također ima turbopunjač s varijabilnom geometrijom turbina (VTG). Upregnut je sedam-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke S-tronic koji brzo i glatko mijenja stupnjeve prijenosa. Iste je snage i 2,0 TDI, a koji ima okretni moment od 400 Nm. On je djelomično elektrificiran tehnologijom MHEV plus. Ova je opcija dostupna uz mjenjač s dvostrukom spojkom te opcijom pogona na prednje kotače ili quattro ultra pogon na sve kotače.

Top verziju čini 3,0 TFSI. Ovaj V6 motor s turbopunjačem, isporučuje 270 kW (367 KS) i generira maksimalni okretni moment od 550 Nm. Riječ je o logičnom daljnjem razvoju motora koji je u serijskoj proizvodnji od 2015. godine i nedavno je doživio niz modifikacija. Tu je novodizajnirani turbopunjač s varijabilnom geometrijom, indirektno hlađenje zraka za punjenje, optimizacije u izmjeni punjenja, korištenje Millerova ciklusa i promjene u sustavu ubrizgavanja. Motor stvara veliki okretni moment čak i pri malim brzinama. V6 TFSI uvijek se kombinira s quattro ultra pogonom na sve kotače.

Novi A6 Avant donosi visoku razinu komfora u vožnji, što je posebno vidljivo tijekom dužih putovanja, poznatih za poslovnu klasu. To je uglavnom zbog prilagodljivog zračnog ovjesa i upravljanja svim kotačima za varijante quattro koji značajno poboljšavaju manevriranje pri malim brzinama te osjetno povećavaju preciznost i stabilnost pri velikim brzinama. Prednja i stražnja osovina dizajnirane su kao konstrukcija s pet spona koja se uglavnom sastoji od aluminija. Dva podokvira – prednji je fiksno montiran, a stražnji hidraulički – povezuju poprečne spone s karoserijom.

Dostupna su tri ovjesa. Otvara ga poboljšani standardni ovjes, a nastavlja ga sportski ovjes koji spušta karoseriju za 20 milimetara, a koji serijski dolazi uz paket vanjskog dizajna S-line. Top ponudu čini prilagodljivi zračni ovjes s elektronički kontroliranim amortizerima koji vozilu nudi širok spektar između vrlo tihe, komforne vožnje i sportskog upravljanja. On regulira visinu karoserije i amortizaciju. Automatski kompenzira opterećenje vozila i osigurava da automobil ostane u ravnini. U usporedbi sa serijskim ovjesom, A6 Avant spušten je 20 mm u normalnom modusu (modus balanced, comfort, i efficiency) jednako kao i sa sportskim ovjesom. U modusu dynamic spušten je za dodatnih 10 milimetara, a kako bi se postigao sportski osjećaj vožnje. Za smanjenje otpora zraka karoserija se također spušta nisko pri brzinama iznad 120 km/h čak i u modusima balanced i efficiency . Funkcija podizanja, s druge strane, podiže vozilo za 20 mm iznad normalne razine i tako se može koristiti do brzine od 85 km/h. Ta funkcija osigurava sigurnost i pogon čak i u teškim uvjetima vožnje, kao što su snježne ili neravne ceste.

Sustav dinamičkog upravljanja Audi drive select koristi se za namještanje visine vozila i kontrolu upravljanja i postavki pogona. Povećana je razlika između modusa vožnje: ponašanje u vožnji u modusu dynamic je osjetno čvršće i sportskije, dok je modus comfort dizajniran za tihu, komfornu vožnju tijekom dugih putovanja. Sve gume za A6 Avant su posebno podešene i optimizirane u pogledu otpora kotrljanja. Opcijske gume dostupne su u veličinama od 20 i 21 inča, a oduševljavaju dinamičnim upravljanjem i još kraćim zaustavnim putem.

Novi A6 Avant po prvi put upotrebljava Android Automotive OS kao operativni sustav za infotainment. Vozilo sav sadržaj ažurira bežično. Tako Audi osigurava da sve usluge povezivanja uvijek budu ažurne. Brojne aplikacije trećih strana kao što su Spotify, YouTube ili usluge vijesti mogu se preuzeti iz Audi trgovine aplikacija, koja je, kao i smartphone sučelje, dio serijske opreme. Integrirani su izravno u MMI modela A6 Avant – za preuzimanje ili korištenje aplikacija nije potreban smartphone. Audi smartphone sučelje prenosi sadržaj sa smartphonea izravno na infotainment sustav vozila. Navigacijom, telefonom, glazbom i odabranim aplikacijama trećih strana može se praktično upravljati putem MMI dodirnog zaslona i govornim naredbama. Smartphone telefoni mogu se puniti indukcijskim punjenjem koja je dio serijske opreme.

Novi Audi A6 Avant proizvodit će se u tvornici u Neckarsulmu, na proizvodnoj traci s koje su također izašli njegovi prethodnici. Radnici u Neckarsulmu sastavljat će model s novom serijom A5, koja se također temelji na platformi Premium Platform Combustion (PPC). Kako bi proizvodni procesi bili što učinkovitiji, Audi je temeljito modernizirao i proširio pogon. Brojne inovacije u lakiranju, konstrukciji karoserije i automatizaciji već se koriste u novim modelima A5 i A6. Predviđeni početak prodaje novog A6 Avant modela u Hrvatskoj je sredina ožujka ove godine kada će biti poznate i cijene.

Važno! Bez obzira trebate li autodijelove, gume, metlice brisača ili pak tepihe, odnosno tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla, prava adresa za sve to je Auto Krešo. Tu možete i pronaći sve elemente obavezne opreme kao i kutije prve pomoći, sigurnosni trokut, reflektirajući prsluk, kao i vatrogasni aparat. Također, dobro je znati kako se svi dijelovi i oprema mogu naručiti i putem našeg webshopa, ali i fizički u poslovnici. Potražite nas na dobro poznatoj adresi poslovnice Auto Kreše – Dragutina Golika 14.
