Molim popunite online obrazac kako biste dobili broj zahtjeva za povrat robe.

Reklamacije

Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:

Kod reklamacije potrebno je dostaviti:

  • Zapisnik o reklamaciji (ovdje u zaglavlju)
  • Kopiju računa
  • Za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga  mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje molimo priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje).
  • Fotografiju cijelog artikla
  • Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira (poželjno iz više kutova uz adekvatno osvjetljenje)
  • Fotografije serijskog broja (ako postoji)

Opći uvjeti jamstva (uvjeti za sve programe obuhvaćene jamstvom)

  • Jamstvo započinje danom kupnje proizvoda od strane krajnjeg korisnika. U slučaju zamjene kupljenog proizvoda jamstveni rok se računa od kupnje prvog proizvoda  (od datuma na jamstvenom listu)
  • U slučaju reklamacije na kupljeni proizvod potrebno je imati zapisnik o reklamaciji,  jamstveni list, račun za kupljeni proizvod, za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga  mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje)
  • Jamstvo je ograničeno na zamjenu neispravnog proizvoda novim i/ili povrat novaca ako reklamirani dio više iz nekog razloga nije dostupan
  • Troškovi nastali od treće strane nisu uključeni u jamstvo (npr. troškovi ugradnje, vučna služba…)
  • Proizvod mora ugraditi kvalificirana/ovlaštena osoba/servis

Jamstvo neće vrijediti u sljedećim uvjetima (vrijedi za sve programe obuhvaćene jamstvom)

  • Ako proizvod nije ugrađen u skladu s uputama proizvođača ili ako su slični prepravci izvedeni naknadno
  • Ako je proizvod ugrađen u vozilo koje nije predviđeno po katalogu
  • Ako je proizvod oštećen prilikom ugradnje ili nepravilno ugrađen
  • Ako se vozilo upotrebljavalo u autosportu, taksi službi
  • Ako je napravljena manipulacija snage/okretnog momenta motora vozila (tuning)
  • Ako vozilo radi u nepovoljnim radnim uvjetima (preveliko opterećenje, vuča tereta/prikolice, …)
  • Ako je oštećenje uzrokovano lošim održavanjem samog vozila ili prometnom nezgodom
  • Ako je došlo do redovnog trošenja tarnog materijala kod potrošne robe (gume, kočnice, baterije, setovi kvačila, sajle, žarulje itd.)
  • Jamstvo vrijedi samo za tvorničke pogreške

Posebna jamstva za pojedine programe (jamstvo neće vrijediti)

Monroe :

  • Ako su oštećeni klipnjača ili brtva amortizera prilikom ugradnje pomoću neadekvatnog alata
  • Ako je prerana dotrajalost izazvana uporabom starih nosećih elemnata
  • Ako je abrazija amortizera prouzročena nepravilnom ugradnjom
  • Jamstvo vrijedi samo ako se zamijene svi amortizeri na istoj osovini

Walker :

  • Ako uz zamjenu proizvoda nisu zamijenjeni i ostali dijelovi za ugradnju (držači, prirubnice, …)

LUK, Valeo, Comline, Aisin, Sachs, Nipparts (setovi kvačila, zamašnjaci, …) :

  • Ako prilikom ugradnje nisu korišteni specijalni alati za ugradnju
  • Ukoliko set dolazi sa vezicom kojom su potisna ploča i lamela spojke spojeni, potrebno je izvršiti provjeru dali dio odgovara na vozilo prije prekidanja vezice. Nakon što je vezica prekinuta povrat više neće biti moguć.
  • Oštećenja i nepravilan rad proizvoda zbog nestručnog rukovanja/nepridržavanja uputa proizvođača
  • Ako je oštećenje uzrokovano dotrajalim/lošim održavanjem prijenosnog mehanizma

Nissens, Delphi, NRF, Van Wezel, Denso (kompresori klime) :

  • Ako prilikom zamjene kompresora klime nisu napravljene potrebne radnje i zamjena obaveznih potrošnih dijelova (zamjena sušionog  filtera i ekspanzionog ventila, ispiranje sistema ako je potrebno, provjera količine ulja u kompresor, punjenje rashladnog sistema sa točno propisanom količinom rashladnog medija, …)

Akumulatori (Energizer, Bosch, Autopower, Vesna, Landport, Yuasa, …)

  • Ako na akumulatoru eventualni popravci nisu izvršeni od strane ovlaštenog servisa
  • Ako su električne instalacije u vozilu neispravne
  • Prilikom uporabe u taxi vozilima
  • Ako je akumulator dulje vrijeme (dulje od 2 dana) bio električki ispražnjen (u tom slučaju dolazi do sulfatizacije elektroda zbog čega se akumulator više ne može električki napuniti)
  • Ako je električki ispražnjen akumulator bio izložen temperaturi ispod 0°C (u tom slučaju može doći do smrzavanja elektrolita I loma kućišta I elektroda)
  • Ako upute za uporabu nisu provođene
  • Ako je akumulator bez elektrolita (odnosi se na akumulatore sa održavanjem)
  • Ako je akumulator prepunjavan (vidni nedostatak elektrolita, čepovi druge boje)
  • Ako su oštećeni polovi akumulatora
  • Ako akumulator nije korišten za namjenu za koju je namijenjen ili je u potpunosti ispražnjen

Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.

Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

Web Auto Oprema d.o.o. će organizirati prikup reklamirane robe o svom trošku te istu poslati na potrebne provjere, u slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim i/ili povrat novaca snosi Web Auto Oprema d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Web Auto Oprema d.o.o. jamči za ispravnost proizvoda u vremenu trajanja jamstva (računajući od predaje proizvoda kupcu) te je dužan u slučaju reklamacije proizvoda isti poslati na provjeru i/ili popraviti u razumnom roku, ako to nije moguće dužan je kupcu predati zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti, a u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti novac.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije proizvod će se dati stručnoj pravnoj osobi i/ili na vještačenje vještaku. U slučaju da se utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak stručnog ispitivanja snosi Web Auto Oprema d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Jamstvo na kupljene proizvode traje godinu dana ukoliko nije drugačije navedeno jamstvenim listom. Ako uz proizvod niste dobili jamstvo, račun je jamstvo za kupljenju robu.