Pomoć
Česta pitanja
Kako bismo olakšali kupovinu na našoj web stranici, odgovorili smo na vaša najčešća pitanja. Vjerujemo da će vam odgovori pomoći kako biste što lakše izvršili narudžbu željenog proizvoda.
Koji su rokovi dostave?
Dostavna služba dostavlja naručenu robu u roku 24 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu.
Da li mogu sam preuzeti svoju narudžbu u poslovnici?
Naručene dijelove možete preuzeti u Auto Krešo poslovnici na adresi Dragutina Golika 14, Zagreb nakon primljene obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje.
Radno vrijeme poslovnice je od ponedjeljka do petka od 08.00 – 16.00 sati.
Na Badnjak 24.12.2021 i Staru godinu 31.12.2021 radimo od 08-12 sati.
Koji je trošak dostave
Dostava za narudžbe iznad 500 kn je besplatna. Za narudžbe ispod 500 kn dostava iznosi 29,75 kn.
Da li mogu zatražiti R1 račun?
Možete, detaljnije informacije pogledajte ovdje.
Kako mogu platiti svoju narudžbu
Naručene proizvode moguće je platiti transakcijski (Internet bankarstvom, putem opće uplatnice u banci ili pošti) kreditnim i debitnim karticama putem usluge Corvus Pay, Paypal-om ili gotovinom kod primitka pošiljke.
Detaljnije o načinima plaćanja pogledajte ovdje.
Da li mogu dobivati e-mail obavijesti o akcijama?
E-mail obavijesti moguće je primati, dovoljno je da na naslovnici u polju Doznajte i ostvarite pogodnosti upišete Vašu mail adresu i prijavite se.
Gdje mogu poslati pohvale i pritužbe?
Za sva pitanja, pohvale ili pritužbe pošaljite nam e-mail na adresu prodaja@autokreso.hr
U kojem radnom vremenu se može kontaktirati korisnička podrška?
Radno vrijeme telefonske podrške je od ponedjeljka do petka od 8-16 sati. Na Badnjak 24.12.2021 i Staru godinu 31.12.2021 radimo od 08-12 sati.
U kojem roku mogu vratiti naručeni dio?
Povrat robe moguće je ostvariti unutar 14 dana od primitka narudžbe. Detaljnije o povratu robe pogledajte ovdje.
Kako mogu odustati od narudžbe?
Za odustanak od narudžbe potrebno je poslati mail na prodaja@autokreso.hr sa brojem narudžbe.