Kad neki automobil bude prodan u više od 70 tisuća primjeraka samo na području Hrvatske, onda svakako možemo zaključiti kako je riječ o vozilu kojeg Hrvati vole. Riječ je o Renaultovom gradskom modelu Clio. Nema sumnje kako je njegova druga generacija bila iznimno popularna i izvrsno prihvaćena na brojnim tržištima, pa tako i našim. Doduše, i ostale generacije nisu prošle loše.
Neovisno o tome trebate li rezervne dijelove ili opremu za svoj Clio ili neki drugi model prava adresa je Auto Krešo. Pored brojnih dijelova, poput raznih ulja, filtera, diskova i kočionih obloga, svjećica te antifriza tu su i gumeni te tekstilni tepisi, ali i ‘sitnije’ stvari poput metlica brisača kao i kozmetike ili pak automobilskih guma. Sve to možete pronaći u prodajnom asortimanu Auto Kreše.
Peta generacija već je neko vrijeme s nama, a sada je došao red na njegovu drugu fazu. Kod francuskog proizvođača to označava redizajn. Ovo ozbiljnije dotjerivanje većinom znači i početak druge polovice proizvodnog života. Renault Clio pete generacije, faza dva upravo je pristigao u domaće prodajne salone. Modeli koji su već tu dolaze iz turske tvornice u Bursi.
Tijekom studenog proizvodnja počinje i u susjednoj nam Sloveniji. Tvornica Revoz u Novom Mestu niz godina ostvarivala je izvrsne proizvodne rezultate upravo velikom potražnjom za modelom Clio. Njegov uspjeh značajan je i za Sloveniju gdje je prodan u više od 130 tisuća primjeraka. On je ponos Slovenije.
Modernije linije odmah pokazuju sličnost s nedavno pristiglim modelima kao što su Austral ili pak Espace. Clio je sada još jedan model koji je dobio novi logotip. Redizajnirana je prednja maska koja doprinosi dinamičnijem izgledu. To je još dodatno naglašeno na inačicama Techno i Esprit Alpine. Naravno, novog oblika, ali i tehnologije su prednja svjetla. I dnevna svjetla su potpuno novog izgleda.
Stražnji je branik isto tako dorađen. Aerodinamični zračni otvori vizualno proširuju stražnji kraj te pospješuju prianjanje. Naravno, i ovdje su još naglašenije Techno i Esprit Alpine verzije.Nove su boje, koriste se novi materijali, kao i naplatci ili pak paketi opreme. Tako recimo više nema kože, a sjedala, obloge vrata i armaturne ploče inačice Techno presvučeni su posebno razvijenom održivom tkaninom. Ona sadrži 60-postotni udio modalnih vlakana Tencel. To su celulozna vlakna iz bioloških izvora.
Sve to u skladu je sa strategijom eliminacije ugljičnog otiska. Tako je Clio prvi Renaultov model koji u velikoj mjeri upotrebljava modalna vlakna Tencel. U inačici Esprit Alpine koriste se održivi materijali. Recimo, presvlake sjedala i naslona proizvedene su od 65% recikliranih polietilenskih vlakana. Istovremeno presvlake bočnih strana sjedala sadržavaju 13% recikliranog zrnatog presvučenog tekstila.
Putnička kabina sada dolazi i uz digitalnu instrumentnu ploču veličine 7 ili 10 inča. Veći, 10-inčni zaslon podržava zrcaljenje navigacijskih karata te se prilagođava odabranom načinu rada i postavkama sustava Multi-Sense. On dolazi u top verziji – Esprit Alpine.
Početni model je Authentic. Postavljen je na 15-colne čelične naplatke uz Iremia ukrasne poklopce. Tu je ručni klima-uređaj, vozačevo sjedalo podesivo po visini, bogati sigurnosni paket kao i Full LED prednja i stražnja svjetla. Nema središnji multimedijski zaslon, ali ima radio R&GO sustav integriran u instrumentnu ploču koja je u 7-inčnom digitalnom izdanju. Cijena ovakvog modela je 16.790 eura. Ovaj je paket opreme dostupan samo uz početni benzinski motor od 65 KS.
Druga je razina Evolution, a koja je nadogradnja na prvi paket. Kotačni su narasli na 16 cola, ali i dalje nisu aluminijski. Imitacijom kože presvučen je upravljač, tu su druge presvlake, ali i nova LED dnevna svjetla. Detalji eksterijera su u boji karoserije, a putnička je kabina bogatija za sustav Easy Link uz 7-inčni dodirni zaslon. Između ostalog, tu su i stražnji parking senzori, kao i električno sklopiva i podesiva te grijana vanjska ogledala. Tu je moguć TCe benzinac od 90 KS, model opremljen plinskim instalacijama ili dCi od 100 KS. Za ljubitelje dizelaša, ali i modela s plinskim instalacijama, to je jedina opcija.
Techno je treća razina opreme, a koja se nastavlja na razinu Evolution. Tu su 16-colni alu naplatci, sportski izgled branika, kromirani detalji i bolje presvlake. Automatski klima-uređaj uz vozačevo sjedalo podesivo po visini te središnja konzola s naslonom za ruku doprinose udobnosti. Multimedija dolazi uz Multi-Sense sustav, tu je kamera za vožnju unazad ali i kartica ‘slobodne ruke’. TCe benzinac od 90 KS te E-Tech full hybrid 145.
Posljednje navedena opcija pogona jedina je u top izdanju koje je punog naziva Iconic Esprit Alpine. Esprit Alpine postavljen je na 17-colne alu naplatke La Fleche, sportski dizajn prednjeg, ali i stražnjeg dijela. Tu je Alpine vanjski dizajn s Esprit Alpine natpisom na bočnom dijelu s brojnim dodacima. Još je više sustava koji sigurnost vožnje podižu na još veći nivo. Putničku kabinu isto tako krase brojni Alpine detalji, kao i oznake. Središnji dio pak krasi 9,3-inčni zaslon osjetljiv na dodir s navigacijom. Ispred vozača je 10-inčna digitalna instrumentna ploča. Ovaj model stvarno izgleda top. Moćno. No, to ima i svoju cijenu – 28.190 eura.
Dotjeran Clio i dalje je vrlo udoban, a što smo se sam imao priliku uvjeriti na putu do Istre i nazad. Isprobao sam model TCe 90 u Evolution razini opreme. Upravo bi ovaj model mogao biti i najtraženija izvedba. S obzirom na to da se dimenzije vozila nisu mijenjale, navikli smo se kako je na raspolaganju sasvim solidna količina prostora. Tu je i prtljažnik od 391 litre, a što je najviše u klasi.
Valja napomenuti kako je Renault za početak prodaje pripremio posebnu ponudu. Tako svi kupci na poklon dobivaju 4 zimske gume. Pored toga, odlučite li se na kupnju putem Mobilize Financial Servicesa tu je na poklon i 8 godina jamstva, ali i besplatan kasko. Iako su cijene svih autombila danas previsoke, ovo se čini kao fer ponuda.
Važno! Bez obzira trebate li autodijelove, gume, metlice brisača ili pak tepihe, odnosno tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla, za svoj Renault ili neku drugu marku vozila prava adresa za sve to je Auto Krešo. Također, dobro je znati kako se svi dijelovi i oprema mogu naručiti i putem našeg webshopa, ali i fizički u poslovnici. Potražite nas na dobro poznatoj adresi poslovnice Auto Kreše – Dragutina Golika 14.
Izvadak iz cjenika: Authentic SCe 65 – 16.790 €; Evolution TCe 90 – 17.790 €; Evolution TCe 100 LPG – 18.490 €; Evolution dCi 100 – 20.190 €; Techno TCe 90 – 19.790 €; Techno E-Tech Full Hybrid 145 – 25.890 €; Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 145 – 28.190 €.