Neosporno je koliko je Doblo važan model za Fiatovu diviziju gospodarskih vozila, a koja nosi naziv Fiat Professional. Još od prve generacije predstavljene tijekom 2000. godine pa na ovamo nižu se uspjesi, kako prodajni, tako i priznanja. Kod gospodarskih vozila generacije se smjenjuju mnogo sporije nego li je to kod osobnih automobila. Tako je ustvari sada stigla tek treća generacija modela Doblo, i to nakon 23 godine od početka prve proizvodnje. Doduše, bila su tu i dva veća redizajna koji su udahnuli novu svježinu u postojeće modele.
Dobro znamo kako je Fiat dio Stellantis grupacije, pa se sada novi model ne radi u suradnji s Opelom (kao posljednja generacija). Sada je tu jedna platforma koja se koristi za još više marki. Tu su Citroen, Opel, Peugeot, sada Fiat, ali i recimo Toyota. Pripadnici su to C-segmenta, odnosno svakako najznačajnije kategorije dostavnjaka.
Neovisno o tome trebate li rezervne dijelove ili opremu za svoj osobni automobil ili dostavno vozilo, prava adresa je Auto Krešo. Pored brojnih dijelova, poput raznih ulja, filtera, diskova i kočionih obloga, svjećica te antifriza tu su i gumeni te tekstilni tepisi, ali i ‘sitnije’ stvari poput metlica brisača kao i kozmetike ili pak automobilskih guma. Sve to možete pronaći u prodajnom asortimanu Auto Kreše.
Iako je nešto manji od prethodnika, tu je i dalje visoka razina fleksibilnosti. Novi Doblo dostupan je u dvije duljine i dvije različite konfiguracije – Furgon, Combi. Tu si i različite vrste pogona što omogućava zadovoljavanje potreba širokih potreba kupaca.
Velika pažnja posvećena je udobnosti. Tako su još tijekom dizajniranja uzete u obzir potrebe profesionalaca. Riječ je o ljudima koji svoje vozilo koriste osam ili više sati dnevno. Cilj je bio ponuditi radno iskustvo bez stresa. Nadalje, povećana je zvučna izolacija, ali i ovjes koji je dizajniran za smanjenje udaraca i vibracija.
Tzv. ‘čarobne značajke’ (Magic Features) Doblou daju veliku modularnost, održivost i sigurnost. Pored toga, čine ga još pouzdanijim, svestranijim i fleksibilnijim suputnikom na poslu. Magic Cargo tako omogućava povećanje obujma teretnog prostora od 0,5 m3. Time je osiguran i utovar dugih predmeta poput cijevi ili ljestvi koji dosežu do 3,4 m duljine. Dodatno, dodajući još više prostora, moguće je podići sjedalo na suvozačevoj strani i koristiti pretinac ispod za kutije ili lomljive predmete. Tu je i rotirajući stol s ladicama za pretvaranje kabine u mobilni ured prema potrebi.
Nadalje, Magic Mirror je digitalni retrovizor od 5 inča koji pruža tri različita pogleda. To su pogled stražnjeg dijela u vožnji, potpuni pregled područja mrtvog kuta i stražnja parkirna kamera. Upravo kamera poboljšava vidljivost i sigurnost.
Dostupan u verzijama s dugim i kratkim međuosovinskim razmakom. Verzija s dugim međuosovinskim razmakom postiže maksimalnu zapreminu od 4,4 m3 zahvaljujući značajki Magic Cargo. Karoserija Combi s dugim međuosovinskim razmakom omogućava jedinstvenu modularnost između sjedala i prtljažnog prostora. Naime, tu je klizna pregrada koja omogućava oblikovanje teretnog prostora ili putničkog sjedala prema potrebi. Doblo nudi i vrhunsku nosivost. Bez obzira o tome radi li se o kraćem ili duljem međuosovinskom razmaku, tu je do 1000 kg. To omogućava utovar do 2 euro-palete.
Za sada, dostupan je jedan benzinski model, Riječ je o 1,2-litrenom benzinskom motoru od 81 kW / 110 KS. Dostupan je isključivo s ručnim mjenjačem. Dvije su verzije 1,5-litrenog dizelaša. Početna verzija ima 75 kW/100 KS i dolazi uz 6-stupanjski ručni mjenjač. Snažnija verzija ima 96 kW/130 KS, a koja je pored istog ručnog mjenjača moguća i uz 8-stupanjski automatski mjenjač.
Novi Doblo opremljen je aktivnim sigurnosnim sustavima koji pomažu tijekom vožnje. Model kroz opcije paketa nudi niz sigurnosnih značajki i ADAS sustava (Advanced Driver Assistance Systems), koji ga svrstavaju u vrh segmenta. Tu je automatsko prepoznavanje prometne signalizacije kao i Aktivna sigurnosna kočnica, koja se aktivira kako bi se smanjio rizik od sudara. Nadalje, tu je Lane Keeping Assist, koji upozorava vozača ako vozilo napusti traku, a zatim postupno vraća vozilo u ispravan položaj. Driver Attention Alert prati razinu pozornosti vozača i signalizira kada je trenutak za pauzu.
Kako bi ponudio najbolje performanse i veću trakciju Furgon je opremljen Grip Control sustavom. On pomaže u otežanim uvjetima kao što su snijeg, blato ili pijesak. Sustav Hill Descent Control omogućuje savršenu kontrolu vozila u slučaju nagiba većeg od 3%.
Dostupna je paleta od 5 različitih boja. To su Gelato bijela, Cinema crna, Colosseo siva, Maestro siva te Mediterraneo plava. Svaki Doblo na hrvatskom tržištu dolazi s uključenim produženim jamstvom Fiat 5 Plus u trajanju 5 godina ili 120.000 km. Pored benzinca i dizelaša, kasnije se očekuje i električna verzija.
Za sada su du dizelske verzije. Furgon uz dizelski motor od 100 KS kreće na 27.700 eura. Riječ je o modelu koji ima nosivost od 650 kg. Povećana nosivost od 1000 kg skuplja je 600 eura. Ovaj model broji 440,3 cm duljine, a poželite li produljeno izdanje uz duljinu od 475,3 cm budite spremni izdvojiti 29.400 eura. Combi model ide samo uz L2, dulju verziju, a starta na 31 tisući eura za početni dizelski model. Snažniji model je skuplji 900 eura. Do kraja godine plan je prodati 90 model, a iduće godine njih 250.
Važno! Bez obzira trebate li autodijelove, gume, metlice brisača ili pak tepihe, odnosno tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla, prava adresa za sve to je Auto Krešo. Također, dobro je znati kako se svi dijelovi i oprema mogu naručiti i putem našeg webshopa, ali i fizički u poslovnici. Potražite nas na dobro poznatoj adresi poslovnice Auto Kreše – Dragutina Golika 14.